نسیم گیلان - استاندار گیلان امروز (سهشنبه) از طریق سامانه تلفنی 111 ( سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت - سامد) به تماسهای مردمی پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ هادی حق شناس در راستای پاسخگویی به درخواستهای مردم شریف استان، از طریق سامانه تلفنی 111 (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت - سامد) به تماسهای واصله پاسخ داد.
نماینده عالی دولت در گیلان در جریان این تماسها ضمن بررسی موضوعات مطرح شده، دستورهای لازم برای اقدام به هریک از معاونان، مدیران ستادی استانداری و نیز مدیران دستگاههای اجرایی استانی را صادر کرد.
حق شناس با تأکید بر اینکه «صدای مردم باید شنیده شود»، اظهار داشت: مبنای تصمیمگیریهای مدیریتی در استان باید بر اساس نیازهای واقعی مردم باشد و این جلسات میتواند به تصمیمسازیهای دقیقتر کمک کند.
وی با اشاره به پیگیری ویژه مطالبات مطرحشده، افزود: همه مجموعهها موظفاند با رویکرد جهادی و مسئولانه، برای رفع مشکلات مطرحشده از سوی مردم، برنامهریزی و اقدام مؤثر داشته باشند.

پاسخگویی استاندار گیلان به تماسهای مردمی از طریق سامد

پاسخگویی استاندار گیلان به تماسهای مردمی از طریق سامد

پاسخگویی استاندار گیلان به تماسهای مردمی از طریق سامد

پاسخگویی استاندار گیلان به تماسهای مردمی از طریق سامد

پاسخگویی استاندار گیلان به تماسهای مردمی از طریق سامد