سه شنبه ۲ تير ۱۴۰۵
سیاسی

روبیو: ایران تصمیم‌ می‌گیرد که از فرصت‌ها استفاده کند

روبیو: ایران تصمیم‌ می‌گیرد که از فرصت‌ها استفاده کند
نسیم گیلان - خبرگزاری دانشجو / مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا گفت: ایران و رهبری آن تصمیم‌گیرنده هستند که از فرصت‌ها استفاده کنند، مانند دیگر کشورهای منطقه.
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - خبرگزاری دانشجو / مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا گفت: ایران و رهبری آن تصمیم‌گیرنده هستند که از فرصت‌ها استفاده کنند، مانند دیگر کشورهای منطقه.


نظرات شما