نسیم گیلان

آخرين مطالب

مدیرعامل بیمه دی: روابط عمومی حرفه‌ای، بازوی ارزش‌آفرین و مشاور امین مدیران است / جایگاه شرکت با وجود روابط عمومی پویا ارتقا می‌یابد اقتصادی

مدیرعامل بیمه دی: روابط عمومی حرفه‌ای، بازوی ارزش‌آفرین و مشاور امین مدیران است / جایگاه شرکت با وجود روابط عمومی پویا ارتقا می‌یابد
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - مدیرعامل شرکت بیمه دی با تأکید بر نقش راهبردی روابط عمومی در ارتقاء برند سازمانی و افزایش سودآوری، خواستار تقویت این بخش از طریق اختیارات بیشتر، آموزش تخصصی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی شد .
به گزارش روابط عمومی بیمه دی، دکترهادی عبداللهی، شنبه به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در جمع مدیر و کارکنان روابط عمومی بیمه دی، ضمن گرامیداشت این روز افزود: جایگاه ویژه روابط عمومی در تحقق اهداف کلان شرکت بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی در این نشست که با حضور 53 رابط روابط عمومی در شعب کشور به صورت برخط برگزار شد با اشاره به نقش همکاران شعب که علاوه بر سایر مسئولیت‌های خود، وظیفه روابط عمومی شعب را نیز بر عهده گرفته‌اند، اظهار کرد: «از تمامی همکارانی که با تعهد و مسئولیت‌پذیری در کنار فعالیت‌های روزمره، در مسیر پیشبرد اهداف روابط عمومی گام برداشته‌اند، صمیمانه تشکر می‌کنم.
روابط عمومی؛ پل ارتباطی درون و برون سازمان
مدیر عامل شرکت بیمه دی افزود: تلاش‌ها و اقدامات شما بسیار حائز اهمیت است و امیدوارم این حوزه بتواند بیش از پیش در نقش و کارکرد اصلی خود، انتظارات شرکت را برآورده کند.
عبداللهی روابط عمومی را یکی از ارکان کلیدی در برندسازی سازمانی عنوان کرد و گفت: «روابط عمومی باید به عنوان پلی ارتباطی بین درون و بیرون سازمان عمل کرده، نیازها و خواسته‌های افکار عمومی را به داخل سازمان منتقل کند».
وی افزود: روابط عمومی همچنین باید توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت را به شکلی ارزش‌آفرین به بیرون منعکس کند.
روابط عمومی باید فراتر از مرزها فکر کند
وی خاطر نشان کرد افکار عمومی تنها به صنعت بیمه یا کشور محدود نیست و باید نگاه روابط عمومی‌ها فراتر از مرزها باشد چرا که امروزه دنیا به کمک ابزارهای ارتباطی کوچک‌تر شده است و به همین دلیل باید اهداف بزرگ‌تری را در دستور کار قرار دهیم.
مدیر عامل شرکت بیمه دی افزود: «روابط عمومی باید با شناخت دقیق از ذائقه مشتریان و بیمه‌گذاران، در انتقال مؤثر این خواسته‌ها نقش‌آفرینی کند.»
وی روابط عمومی را «فردانامه» توصیف کرد و گفت: روابط عمومی موفق باید از اخبار و حوادث جلوتر باشد، پیش‌بینی کند، هوشمندانه عمل کند و از ظرفیت‌های موجود در استان‌ها بهره گیری کند.
به گفته وی همچنین بهترین زمان برای مستندسازی فعالیت‌ها، لحظه حضور مشتریان در شعب برای دریافت خدمات بیمه‌ای است.
عبداللهی از مدیران شعب خواست اختیارات لازم را به رابطین روابط عمومی اعطا کنند تا بتوانند نقش مؤثر و خلاقانه خود را ایفا کنند.
سهم روابط عمومی در سودآوری بنگاه‌های اقتصاد
وی تأکید کرد: «ارزش بنگاه‌های اقتصادی در سودآوری آن‌هاست و روابط عمومی می‌تواند با عملکردی هوشمندانه، سهم مؤثری در این سودآوری ایفا کند».
وی همچنین بر ضرورت آموزش‌های کاربردی، تخصصی و مستمر برای ارتقای مهارت‌های ارتباطی و رسانه‌ای همکاران روابط عمومی تأکید کرد و افزود: «روابط عمومی باید همواره به‌روز، آگاه، پیش‌برنده و ارزش‌آفرین باشد تا بتواند به عنوان مشاور امین مدیران، مسیر تحقق چشم‌اندازهای کلان شرکت را هموار سازد».
روح‌الله لطیفی، مدیر روابط عمومی بیمه دی، نیز در ادامه این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد این حوزه گفت: «به منظور ایجاد ارتباط بهتر و مؤثرتر میان صف و ستاد، اقدام به تعیین رابطینی در شعب کرده‌ایم تا بتوانیم شایستگی‌های شرکت بیمه دی را به شکل مناسبی ارائه کنیم.»
وی گفت: این رویکرد نقش مهمی در انسجام درون‌سازمانی و ارتقای عملکرد ارتباطی ایفا خواهد کرد.
در پایان این مراسم 5 رابط استانی بیمه دی به دلیل فعالیت چشمگیرشان در عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی تجلیل شدند.

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/816467/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

چین روبات‌های انسان نما را جایگزین کارگران نمی‌کند

اجرای 250 برنامه همزمان با هفته میراث فرهنگی در گیلان

انتشار تصاویر خصوصی دختر گیلانی پس از رد خواستگاری

لزوم نامگذاری بیمارستان لاکان رشت به نام آیت الله شهید رئیسی

رفع تصرف63 هزار و 906 متر مربع از اراضی ملی در گیلان

رفع تصرف 63 هزار و 906 متر مربع از اراضی ملی در گیلان

کشف انبار کالای قاچاق بیش از 4 میلیارد ریالی در رشت

قرآن معجزه و هنر خداوند است

آغاز پرداخت حقوق بازنشستگان همراه با اعمال تغییرات احکام جدید از فردا

تاکید رهبر انقلاب بر ساختار نوین، عدالت و کیفیت در آموزش و پرورش

ماهواره هندی پس از پرتاب در فضا گم شد

دیپلماسی مقاومت بخشی از مکتب و ایدئولوژی سیاسی نظام جمهوری اسلامی است/خدمت و شهادت تجلی نوع نگاه حکمرانی و مدیریت در ایران است

بی‌نیازی از دنیا مبنای دفاع از مظلوم و دیپلماسی مقاومت است

هوش مصنوعی می‌تواند روی افکار خود تأثیر بگذارد

«شهادت هم‌پای مردم» در نگارخانه شهدای گیلان

باید‌ها و نباید‌های روابط عمومی در ارتباط با رسانه‌ها

هوش مصنوعی چه تاثیری بر کارمندان دارد؟

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهید والامقام «میری»

برنامه‌های بزرگداشت شهدای خدمت در استان‌ همدان اعلام شد

شاخص‌ترین برنامه‌های بنیاد استان در برگزاری آئین‌های بزرگداشت شهدای خدمت

آغاز «هفته شهدای خدمت» در استان یزد؛ پاسداشت فداکاری خادمان مردم

ارائه خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران رسالتی متفاوت از سایر نهادهای دولتی است

بازدید از موزه‌های گیلان امروز رایگان است

سرمایه‌ مردم گیلان، موتور توسعه دیگر استان‌ها

راه‌اندازی مرکز خدمات مشاوره و روان‌شناسی دانشگاه گیلان

ورود بیش از 400 گردشگر عراقی به گیلان طی 2 روز

فرسودگی کابل‌ها، تیرهای برق و ضعف زیرساخت‌ها پذیرفتنی نیست

سوء مدیریت در پسماند گیلان کاملا مشهود است

مولد سازی بهترین راه برای تکمیل پروژه‌های ورزشی کشور است

عملیات اجرایی ساخت خوابگاه متأهلین دانشجویی دانشگاه گیلان آغاز شد

عملیات اجرایی ساخت خوابگاه متأهلان دانشجویی دانشگاه گیلان آغاز شد

ضرورت اجرای کامل مصوبات شورای فرهنگ عمومی

تحقق عدالت آموزشی و توسعه فرهنگی جزو اولویت‌های اصلی دولت است

زیرساخت‌ های حوزه پدافند زیستی در شفت تقویت شود

آغاز به کار جشنواره فیلم فضای باز

زنگ هفته میراث‌فرهنگی درفشتکه روستای ملی حصیر

نشای برنج در نیمی از شالیزارهای گیلان

خارج‌کردن توده 10 کیلویی از شکم بیمار پس از سال‌ها درد

حفاری مسیر فومن به ماسوله برای اجرای طرح فیبر نوری

فرهنگ، زیربنای توسعه و انسجام اجتماعی است

ماهواره هندی پس از پرتاب در فضا گم کرد

مدیرعامل بیمه دی: روابط عمومی حرفه‌ای، بازوی ارزش‌آفرین و مشاور امین مدیران است / جایگاه شرکت با وجود روابط عمومی پویا ارتقا می‌یابد

شهدای خدمت، مرد و مدیر میدان خدمت رسانی به ملت بودند

بیش از 7.3 میلیون فقره چک در فروردین ماه وصول شد

ضرورت حفاظت از 50 اثر تاریخی اطراف کارخانه سیمان دیلمان

قیمت برنج در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار اعلام شد

مناسبت روز/ یکشنبه، 28 اردیبهشت‌ماه

نمایشگاه کتاب؛ تا دیداری دوباره

نمایشگاهی از اسناد حاکمیت ایران بر خلیج فارس

بلای شبانه روان کودکان