نسیم گیلان
ناصری در همایش شهروندان مشارکت‌جو مطرح کرد؛
برقراری 40 میلیون تماس و 24 میلیون ماموریت کاری در سامانه 137 پلاس
سه شنبه 4 بهمن 1401 - 16:39:35
نسیم گیلان - رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137 پلاس) از انجام 40 میلیون تماس از سوی شهروندان و 24 میلیون ماموریت کاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر ؛ رضا ناصری سرای در نخستین همایش تجلیل از شهروندان مشارکت جو که در برج میلاد تهران با حضور شهردار تهران؛ معاونان شهردار و مدیران شهری و شهروندان برگزار شد، گفت: در حال حاضر در سامانه ارتباط همگانی 137 پلاس 4 میلیون شماره شهروندان ثبت شده است که نشان از مشارکت بالای شهروندان در اداره شهر دارد.
وی افزود: همچنین از 40 میلیون تماسی که با سامانه گرفته شده؛ 24 میلیون ماموریت کاری توسط سامانه 137 پلاس انجام شده است.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137 پلاس) ادامه داد: در این جشنواره و در سه بخش «شهرداد»، «شهرساز» و «شهرآرا» از مدیران و کارکنان شهرداری و شهروندانی که بیشترین تعامل، همکاری و تماس با سامانه‌های مدیریت شهری و نظارت همگانی را داشته‌اند تجلیل بعمل خواهد آمد.
وی بیان کرد: جایزه «شهرداد» برای شهروندانی است که بیشترین مشارکت در دوره جدید مدیریت شهری را داشته اند.
ناصری با اشاره به بخش شهروند اصلاح‌گر تاکید کرد: اولین مشارکت‌کننده پس از رونمایی از سامانه 137 پلاس و در بخش شهروند پلاس، بیشترین مشارکت به صورت خانوادگی که تحت عنوان شهروند تماس خانوادگی نامیده می شود نیز تجلیل می شوند.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی 137 پلاس در ادامه گفت: در بخش شهروند گزارشگر نیز مشارکت موثر در گزارشگری فساد و تخلف تقدیر می شوند.
وی افزود: در بخش شهروند گزارشگر، مشارکت موثر در احقاق حقوق شهر و شهروندان و در بخش شهروند طلایی، مشارکت مستمر از ابتدای راه‌اندازی سامانه‌های مردمی تقدیر می شود.
به گفته ناصری؛ در بخش های شهروند وفادار و برخط، بیشترین مشارکت در بستر فضای مجازی؛ در بخش شهروند شهیر، شهروند مشهور مشارکت‌جو، بخش شهروند با تجربه از شهروند فعال پیشکسوت و در بخش شهروند ایثارگر نیز از شهروند مشارکت‌جوی ایثارگر تقدیر می شود.
رئیس سامانه 137 پلاس یادآور شد: جایزه «شهرساز» نیز برای مدیران و شهردارانی است که بالاترین و بیشترین میزان پیگیری پیام‌های مردمی را داشتند و شامل پیگیرترین شهردار منطقه در مواجهه با پیام‌های شهروندی (شهردار پاسخگو)، پیگیرترین مسئول سامانه 137 پلاس (مسئول پاسخگو)، پیگیرترین شهردار ناحیه (مدیر پاسخگو) و پیگیرترین بازرس منطقه (بازرس پاسخگو) هستند.
ناصری سرای تاکید کرد: جایزه «شهرآرا» مختص پیگیرترین نیروی اجرایی ناحیه (کارمند پاسخگو) و پیگیرترین کارشناس پاسخگوی تماس شهروندی (کارشناس پاسخگو) است که از ارزیابی‌های مردمی برای انتخاب این افراد استفاده شده است.
انتهای پیام/

http://www.gilan-online.ir/Fa/News/353222/برقراری-40-میلیون-تماس-و-24-میلیون-ماموریت-کاری-در-سامانه-137-پلاس
بستن   چاپ