نسیم گیلان
میزان رضایتمندی مردم شاخص ارزیابی مسئولان
چهارشنبه 23 آذر 1401 - 8:57:33 AM
باشگاه خبرنگاران
نسیم گیلان - دکتر اسدالله عباسی در جلسه شورای اداری املش گفت: مردم شریف ایران اسلامی، استان گیلان و نیز شهرستان املش پای کار انقلاب همیشه ایام بوده اند و در اغتشاشات اخیر هم پاسخ دندان شکن به دشمنان دادند و باید با خدمت صادقانه قدردان همراهی مردم بود.
وی خطاب به مدیران استان با بیان اینکه فاصله بین مسئولان و مردم باید حداقل و ارتباط با مردم از سوی مدیران باید به حداکثر برسد؛ بین مردم بودن و دیدار چهره به چهره با آحاد جامعه و پاسخگویی مناسب به آنان را از وظایف اصلی مسئولان دانست و تاکید کرد: همه مسئولان با انتخاب مردم، امانت دار خدمتگزاری به جامعه اسلامی اند و در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، شاخص ارزیابی مدیران، میزان رضایتمندی مردم از کارشان است.
 
نماینده عالی دولت در گیلان، به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مدیریت جهادی و خدمت صادقانه به مردم اشاره کردو افزود: جلوه گری تعهد در خدمت صادقانه به مردم، ایمان به خدا و تخصص، کار‌ها را هدفمند، رضایتمندی پروردگار و سرعت در امور را در پی دارد و قطعا نتیجه بخش خواهد بود.
استاندار گیلان ادامه داد: خدمات فراوانی با همراهی و همدلی مردم، در دوران بیش از چهار دهه انقلاب شکوهمند اسلامی ارائه شده و اکنون شایسته نیست در برخی مناطق مردم کمبودی داشته و از مشکلی بواسطه محرومیت در خدمات اساسی و امکانات زیربنایی، رنج ببرند.
وی با بیان اینکه دولت نسبت به اتمام پروژه‌های نیمه تمام به نفع مردم اهتمام جدی دارد، خطاب به مدیران و مسئولان متولی تاکید کرد در این بخش با توجه به تامین اعتبارات مورد نیاز و نیز رفع موانع، هیچ بهانه در تعلل اجرای و اتمام پروژه‌های ناتمام گیلان از سوی پیمانکاران، مجریان و بخش‌های مرتبط پذیرفته نیست.
عباسی تصریح کرد: در راستای تحول استان گیلان با بهره مندی از ظرفیت‌های فروان این استان در بخش‌های مختلف کشاورزی، دریا، گردشگری و صنعت و خدمات اقدامات خوبی صورت گرفته و در دست اجرا است.
وی ادامه داد: سدمخزنی پلرود با پیشرفت 82 درصدی با سرعت خوبی در حال انجام است و در سال 1402 بر اساس برنامه ریزی انجام شده به صورت آزمایشی آبگیری و با بهره برداری از آن در سال 1403 مشکل مردم این منطقه در حوزه تامین آب شرب و کشاورزی مرتفع می‌شود.
دکتر عباسی در خصوص پل کیازنیک املش با انتقاد از تاخیر در روند اجرای این پروژه، گفت: طبق پیش بینی‌ها برای تکمیل نیازمند18 میلیارد تومان اعتبار است که مقرر شد از این میزان 10 میلیارد تومان به زودی ابلاغ شود و 8 میلیارد تومان دیگر هم بهنگام اتمام پروژه پرداخت می‌شود.
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه برخی شهرستان‌ها استان دارای عقب ماندگی‌های و محرومیت‌هایی هستند، افزود: به منظور جبران بخشی از این محرومیت‌ها بنیاد مستضعفان و دولت طی تفاهمنامه‌ای در حوزه‌های مختلف اعم از مسکن، اشتغال و نیز عمرانی و ... در تلاش هستند تا شاخص‌های محرومیت را در شهرستان شفت و املش کاهش داده و شاخص‌های رشد را ارتقا دهند.
استاندار گیلان همچنین به افزایش میزان مصرف گاز با توجه به فصل سرما اشاره و تاکید کرد: در زمینه مصرف بهینه و بهره مندی همه مصرف کنندگان انرژی گاز در حوزه‌های مختلف، بزودی قرارگاهی تشکیل می‌شود تا همانند مدیریت جهادی در حوزه آب کشاورزی و برق که با همراهی مردم، رضایت مندی آنان را در پی داشت، در این بخش مشکلی پیش نیاید.

http://www.gilan-online.ir/Fa/News/344088/میزان-رضایتمندی-مردم-شاخص-ارزیابی-مسئولان
بستن   چاپ