حضور مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت کار در نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران
پنجشنبه 28 ارديبهشت 1402 - 16:06:04
وزارت رفاه
|
|
نسیم گیلان - میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در غرفه نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران با تولیت مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری برپا شد.
به گزارش مرکز روابطعمومی و امور بینالملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهری طالبیدارستانی» رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اینباره گفت: بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارتخانه، حسب تکلیف و برنامهریزی بهعمل آمده بهعنوان یک مرجع پاسخگو در نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران حضور یافت. وی افزود: رویکرد کلی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در دولت سیزدهم با توجه به شرایط روز، کاستن از بروکراسی اداری در راستای مردم مداری و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن است. وی گفت: با توجه به گستردگی ارتباطات و اهمیت نقش وزارتخانه، تلاش بر آن است که از فرصتهای مختلف برای دریافت درخواسته ها و شکایات مردمی بهره ببریم و نمایشگاه کتاب یکی از این ظرفیت ها است. طالبیدارستانی اظهار داشت: براساس جدول زمانبندی مدیران ارشد و کارشناسان ستادی وزارتخانه و سازمانهای تابعه با هدف اطلاعرسانی، پاسخگویی به ابهامات و درخواستهای مردمی و ارائه عملکرد، دستاوردها و برنامههای آتی در میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون حضور داشتند. رییس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون افزود: دستور رسیدگی به تقاضاهای مردمی در این میز ارتباطی و ارجاع به مراجع ذیصلاح حاضر در نمایشگاه از جمله اقدامات صورتگرفته در این نشستهای مردمی بود. 28 اردیبهشت 1402 15:00 کد خبر : 309,484 نظرات بینندگان
http://www.gilan-online.ir/Fa/News/696862/حضور-مرکز-بازرسی،-ارزیابی-عملکرد-و-ارتباطات-مردمی-وزارت-کار-در-نمایشگاه-بینالمللی-کتاب-تهران
|