نسیم گیلان

آخرين مطالب

بنیاد شهید و امور ایثارگران

دیدار فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در استان مرکزی

نسیم گیلان - فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مرکزی با والدین شهید «ابوالفضل حسینخانی» و خانواده شهید «حاج اسماعیل روشن» دیدار و از صبر و استقامت این عزیزان تجلیل کردند.

حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه شورای معاونین بنیاد خراسان رضوی

نسیم گیلان - حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم در سفر استانی به خراسان رضوی در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان حضور یافت.

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «یارمحمدی»

نسیم گیلان - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم خدیجه معماری» مادر شهیدان والامقام «علی‌اصغر و مرتضی یارمحمدی» را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «کبیری‌فر»

نسیم گیلان - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم صغری رمضانی غریبدوستی» مادر شهیدان والامقام «عادل و نادر کبیری‌فر» را تسلیت گفت.

عملکرد مطلوب بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت به جامعه ایثارگری / دارو و‌درمان ؛ از اولویت‌های بودجه سال ۱۴۰۴

نسیم گیلان - رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارائه خدمت به جامعه ایثارگری را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان‌کرد: عملکرد مهندس اوحدی در دوره گذشته در بنیاد شهید و امور ایثارگران مثبت بوده است و در این دوره نیز با توجه به حمایت مقام معظم رهبری و دولت چهاردهم از جامعه ایثارگری موفق خواهد بود.

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان «غفاری‌دوست»

نسیم گیلان - نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با حاجیه خانم «مریم کارگر عزیزی» مادر شهید «قربانعلی غفاری‌دوست» و همسر شهید «محمدعلی غفاری‌دوست» دیدار کرد.

حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در بنیاد شهید و امور ایثارگران / تاکید مسئولان بنیاد و نمایندگان مجلس بر حمایت از جامعه ایثارگری

نسیم گیلان - رییس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی روز گذشته با حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران نشست مشترکی با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران بنیاد برگزار کردند .

اعطای بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به جامعه ایثارگری در سال ۱۴۰۲

نسیم گیلان - رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با اشاره به اختصاص بیش از هفتاد هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال از محل جزء ۳ و ۴ تبصره ۲ قانون بودجه به ایثارگران در سال ۱۴۰۳ از حمایت ویژه از کارآفرینان برای اشتغال ایثارگران خبر داد.

تبیین سیره عملی و اهداف والای شهدا و ایثارگران یک وظیفه ملی است

نسیم گیلان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در دیدار با خانواده شهدای ورزشکار که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد گفت: تبیین سیره عملی و اهداف والای شهدا و ایثارگران یک وظیفه ملی است که آینده ایران اسلامی را بیمه خواهد کرد.

انتخابات خانه نور ایرانیان بصیر استان قم برگزار شد

نسیم گیلان - انتخابات خانه نور ایرانیان بصیر با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون فرهنگی بنیاد استان، مسئول حقوقی و مالی خانه نور ایرانیان بصیر، جانبازان روشندل و دیگر خادمان شهدا در قم برگزار شد.

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت متد برگزار شد

نسیم گیلان - جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت متد با حضور نماینده امور مجامع بنیاد شهید و امور ایثارگران به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران، برگزار شد.

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «نظری جهود بجاری»

نسیم گیلان - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم کوکب گیگاسری» مادر گرامی شهیدان معزز «خلیل و بشیر نظری جهود بجاری» را تسلیت گفت.

برنامه‌های سفر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به شهرستان گرمی

نسیم گیلان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در سفر به شهرستان گرمی، ضمن حضور در تشییع پیکر جانباز گرانقدر مرحمت همایون، با جامعه معظم ایثارگری دیدار کرد.

تکریم سرپرست بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی از ۵ خانواده شهید و جانباز در تبریز

نسیم گیلان - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی در ادامه دیدارهای مستمر خود با خانواده‌های بزرگوار شهدا و ایثارگران، به‌صورت جداگانه به ملاقات چهار خانواده شهید و یک جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس تبریز رفت و آنان را مورد تکریم قرار داد.

حوزه دانش‌پژوهان در پیگیری مسائل نخبگان شاهد و ایثارگر موفق عمل کرده است

نسیم گیلان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در نشستی با کارکنان معاونت فرهنگی از تلاش‌ها و اقدامات مسئول حوزه دانش‌پژوهان تجلیل کرد و گفت: مسائل مربوط به جامعه نخبگان شاهد و ایثارگر نباید معطل و بدون پاسخ باقی بماند بلکه باید با جدیت در دستور کار قرار گرفته و پیگیری شود که خوشبختانه حوزه دانش‌پژوهان در این بخش موفق عمل کرده است.

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «پراهام »

نسیم گیلان - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم ترصب اسلام معظم » مادر گرامی شهیدان معزز «عوض و نجیم پراهام» را تسلیت گفت.

بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران به روز است

نسیم گیلان - معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست «کارگروه مناطق هفت گانه بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران» که با محوریت «بررسی و تدوین اهداف و سیاست‌های معاونت بهداشت و درمان» به میزبانی استان البرز برگزار شد، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران به روز است و در این موضوع هیچ بهانه‌ای وجود ندارد.

پاسخگوی جامعه ایثارگری با برپایی میز خدمت باشیم/ بنیاد استان گیلان در پرداخت تسهیلات اشتغال سال ۱۴۰۳ از همه استان‌ها جلوتر است

نسیم گیلان - عضو هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، با بیان اینکه با برپایی میز خدمت، پاسخگوی جامعه ایثارگری باشیم، گفت: بنیاد استان گیلان در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغال سال ۱۴۰۳ از همه استان‌ها جلوتر است.

فراخوان نهمین کنگره بین‌المللی «شعر و داستان ایثار»

نسیم گیلان - معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعتقاد راسخ به نقش چشم‌گیر شعر و داستان در انتقال فرهنگ غنی و گران‌بهای ایثار و شهادت نهمین کنگره بین‌المللی شعر و داستان ایثار را برگزار می‌کند.

یادواره شهدای شهرستان بن برگزار می شود

نسیم گیلان - مدیرکل بنیاد چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان بن گفت: یادواره شهدای شهرستان ۱۵ آذرماه برگزار می شود.

دومین کمیسیون پزشکی در استان البرز برگزار شد

نسیم گیلان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری دومین کمیسیون پزشکی در سال جاری خبر داد و گفت: در این کمیسیون تعداد ۴۱۹ پرونده در خصوص برقراری حق پرستاری و حالت اشتغال جانبازان، تعیین درصد جانبازی و کمیسیون خانواده موردبررسی قرار گرفت.

سومین نمایشگاه و جشنواره ملی «هنرهای تجسمی ایثار» برگزار می‌شود

نسیم گیلان - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در نشست خبری گفت: فراخوان سومین جشنواره منطقه‌ای «هنر‌های تجسمی ایثار» با هدف ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت برگزار می‌شود.

تاکید بر نظارت و پیگیری مجدانه خادمین شهدا در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری

نسیم گیلان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست ارزیابی عملکرد ستاد استان از شهرستان گیلان غرب بر نظارت و پیگیری در همه فعالیت‌ها و تلاش مجدانه خادمین شهدا در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری تاکید کرد.

جانباز ٧٠ درصد دوران دفاع مقدس «حاج حسین واحدپرست» به همرزمان شهیدش پیوست

نسیم گیلان - حاج حسین واحدپرست خط‌شکن گردان مقداد و جانباز ٧٠ درصد دوران دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها درد ناشی از جراحات جنگی، دعوت حق را لبیک گفت و به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

نشست مشاورین وزرا در امور ایثارگران با موضوع برگزاری«رویداد بلندا» برگزار شد

نسیم گیلان - نشست مشاورین وزرا در امور ایثارگران با عنوان برگزاری «رویداد بلندا» با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سرپرست اداره کل امور مشاورین وزرا در دستگاه‌های اجرایی، امروز یکشنبه ۲۹ مهرماه در سالن جلسات مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد.

لزوم هم افزایی و بسیج ظرفیت‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران

نسیم گیلان - معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: هم‌افزایی و تعامل درون و برون سازمان در حوزه فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تقویت شود.

شهدا هموارکنندگان مسیر انقلاب و روشنایی‌بخش ایران هستند/ توسل به خون شهدا و تاسی به رهنمودهای امامین انقلاب، عامل اقتدار کشور است

نسیم گیلان - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین اهدای نشان فداکاری به خانواده‌های معظم شهیدان مهدی تهمتن، ابراهیم ثابت، شاهمراد نقدی، هوشنگ رستمی بیرانوند و امیر سرتیپ جانباز اسدالله حیدری که در دانشگاه افسری امام علی (ع) نزاجا برگزار شد، گفت: خانواده‌های معظم شهدا، به‌مثابه نوری هستند که به مسیر ایران اسلامی روشنایی بخشیده و مسیر آتی انقلاب را هموارتر می‌سازند.

پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت «یحیی السنوار»

نسیم گیلان - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درپی شهادت پر افتخار مجاهد نخبه و فرمانده خستگی‌ناپذیر شهید «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پیامی صادر کرد.

جبهه مقاومت کمترین توقفی نخواهد داشت/ باذن‌الله حماس زنده است و زنده خواهد ماند

نسیم گیلان - حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به ملتهای مسلمان و جوانان غیور منطقه با تجلیل از مجاهد قهرمان فرمانده «یحیی السنوار» تاکید کردند: جبهه مقاومت همانگونه که قبلاً با شهادت برجستگان خود از پیشروی باز نماند، با شهادت سنوار هم کمترین توقفی نخواهد داشت باذن‌الله. حماس زنده است و زنده خواهد ماند.

جانبازان نخاعی اسطوره هایی صبور و مایه افتخار کشور هستند

نسیم گیلان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در دیدار با جانبازان ۷۰درصد و نخاعی گفت: جانبازان نخاعی اسطوره های صبور و بی بدیلی هستند که در عرصه هشت سال دفاع مقدس برای کشور ما افتخار آفریدند.

ورزشکاران جانباز، قهرمانان دفاع‌مقدس و قهرمانان جبهۀ ورزش هستند

نسیم گیلان - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، ورزشکاران جانباز را قهرمانان جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع‌مقدس و قهرمانان جبهۀ ورزش در زمان حاضر توصیف کرد. ورزشکاران جانباز، قهرمانان دفاع‌مقدس و قهرمانان جبهۀ ورزش هستند

صبر و مقاومت خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

نسیم گیلان - استاندار گلستان به اتفاق دکتر جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در دیدار با خانواده معظم شهید مدافع امنیت«حسین مشفق خاکپوری» با بیان اینکه صبر و مقاومت خانواده های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است، گفت: بدون شک امنیت ایران اسلامی بدون مجاهدت و ایثارگری فرزندان مومن، ولایت‌مدار و غیور این مرز و بوم به‌دست نمی‌آید، کسانی‌که شهیدانه زیستند و در راه اعتلای اسلام و ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با خانواده‌‌های معظم شهدا و ایثارگران

نسیم گیلان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به همراه مدیرکل دامپزشکی استان با والدین شهیدان معظم حسینعلی و بابا نامور دیدار کردند.

مسئولان بنیاد استان قزوین با ۷۳ خانواده شاهد و ایثارگر شهرستان تاکستان دیدار کردند

نسیم گیلان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، معاونان و روسای ادارات ستادی با حضور در شهرستان تاکستان با ۷۳ خانواده شاهد و ایثارگر این شهرستان دیدار کردند.

جانباز ۷۰ درصد «میرآقا جودکی» آسمانی شد

نسیم گیلان - میرآقا جودکی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها تحمل جراحت‌های ناشی از جنگ دعوت حق را لبیک گفت و به همرزم‌های شهیدش پیوست.

محفل انس با قرآن کریم با حضور «اساتید و نخبگان قرآنی شاهد و ایثارگر» برگزار می‌شود

نسیم گیلان - محفل انس با قرآن کریم با حضور «اساتید و نخبگان قرآنی شاهد و ایثارگر» با محور ایثار، مقاومت و شهادت در دارالقرآن ثقلین روستای کامیکلا بابل بر سر مزار شهیدرجایی‌فر از شهدای مدافع حرم با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران برگزار می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

نسیم گیلان - نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با حضور در منزل خانواده شهیدان والامقام «عزیز سلیم نژاد» و «سید محمد موسوی» با خانواده این عزیزان دیدار و گفتگو کردند.

عیادت سرپرست بنیادشهید تهران بزرگ از جانبازان و فرزند شهید بستری در بیمارستان

نسیم گیلان - سرپرست بنیادشهید و امور ایثارگران تهران بزرگ باحضور در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) از سه جانباز و یک فرزند شهید بستری در این بیمارستان عیادت کرد.

تفاهم‌نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران با کانون وکلا گره مشکلات ایثارگران را باز می‌کند

نسیم گیلان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: تفاهم‌نامه همکاری با کانون وکلای استان که در سفر اخیر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مازندران امضا شد، نقطه عطفی در امر کارگشایی مشکلات جامعه ایثارگری محسوب می‌شود.

انتصاب «رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شورای راهبری توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران»

نسیم گیلان - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «ملک محمد نجفی» را به عنوان «رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شورای راهبری توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان «دروگر نیت» و «فرخی» دیدار کرد

نسیم گیلان - نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی امروز چهارشنبه ۱۸ مهرماه به مناسبت هفته نیروی انتظامی با خانواده شهیدان «قربان محمد دروگر نیت» و «علی احمد فرخی» دیدار کردند.

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «صحرانورد بقمچ»

نسیم گیلان - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم زینب رستمی» مادر گرامی شهیدان معزز «احمد و محمود صحرانورد بقمچ» را تسلیت گفت.

ساير مطالب

دیدار مسئولان ارشد استان کرمانشاه با خانواده شهید گرانقدر «علی ایمانی»

دیدار استاندار و سرپرست بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی با 2 خانواده شهید در تبریز

دیدار چهره به چهره مدیر کل بنیاد شهید بوشهر با 50 نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر در محل کار

رسیدگی به مشکلات 38 ایثارگر آذربایجان‌شرقی در ملاقات مردمی سرپرست بنیاد شهید استان

دیدار فرمانده نیروی انتظامی و مدیرکل بنیاد استان البرز با ایثارگران نیروی انتظامی

شرکت‌های منتخب سازمان توسعه تجارت ایران برای واردات خودرو جانبازان مشمول اقدام می‌کنند

مراسم ملی بزرگداشت شهدای منا در مازندران برگزار شد

حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دفتر حزب‌الله لبنان

مقاله یکی از اعضای نخبگان شاهد و ایثارگر در مجله  Nature به چاپ رسید

تشکل‌های شاهد و ایثارگر نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد مازندران با 127 تن از جامعه ایثارگری

دیدار سرپرست بنیاد شهید تهران بزرگ با خانواده شهید ناجا

دیدار استاندار، مدیرکل بنیاد و فرماندهی نیروی انتظامی استان قم با خانواده شهید «مختارزاده»

بررسی 370 پرونده در کمیسیون پزشکی جانبازان استان همدان

اقتدار ایران اسلامی به برکت خون شهدا است

تلاش برای خدمت به ایثارگران نباید دچار رکود و کندی شود

ثبت 14هزار دیدار با ایثارگران استان تهران/ارتباط دوسویه ایثارگران با بنیاد شهید تقویت شود

مادر شهیدان گرانقدر «زارع‌زاده» آسمانی شد

جانباز سرافراز 70 درصد «حاج حسن نظریه» به قافله شهدا پیوست

مهندس اوحدی: تشکل‌های شاهد و ایثارگر نعمت ارزشمندی برای جامعه هستند

نهمین نشست «اخلاق کاربردی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران» برگزار شد

دیدار سرپرست بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی با 6 خانواده شهید در تبریز

افزایش رضایت‌مندی جامعه ایثارگری مهمترین هدف بنیاد شهید است

ایجاد انگیزه و نشاط در بین ایثارگران یکی از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است

ضرورت همراهی مجلس برای دستیابی به اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران/ صف 60 هزارنفری کمیسیون پزشکی جانبازان تا پایان سال صفر می‌شود

نمایش آثار بنیاد شهید و امور ایثارگران در جشنواره فیلم‌‌های کودکان و نوجوانان اصفهان

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «خراسانی»

ماهنامه شاهد یاران «یادمان عملیات طوفان الاقصی» با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید رونمایی شد

نشست پژوهشی تحلیل وضعیت ایثارگران برگزار شد

گروه‌های مردمی و روایتگری بهتر می‌توانند خانواده بزرگ ایثار و شهادت را معرفی کنند

گلزارهای شهدا همواره سرمشق، الگو و جهت دهنده برای ما هستند

موفقیت و توسعه کشور مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های نیروی پرتلاش فراجا

خانواده‌های شهدا ریشه‌های انقلاب هستند/ تبدیل گلزارهای شهدا به مکان‌های فرهنگی

مادر شهیدان والامقام «صحرانورد» از خراسان رضوی به فرزندان شهیدش پیوست

پایانِ پرشورِ دومین کنگره ملی 14 هزار و 500 شهید مازندران

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از ظرفیت نخبگان در حوزه‌های حقوقی بهره بگیرد

خادمیاران شهدا در سراسر کشور گسترش یابد/ هر شهید یک جریان و موضوع است که باید به باطن آن بپردازیم

دانشگاه شاهد ظرفیت ظهور در بین دانشگاه‌های دنیا را دارد/ این دانشگاه می‌تواند ضعف در نظریه‌پردازی را جبران کند

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد:/ سخن گفتنی و جای ماندنی برای ماندگاری در دنیای دیجیتال ضروری است

نخستین دوره مسابقات فوتبال "جام شهدا" برگزار می شود

شورای حج تمتع بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شد

سوال چهاردهم از مسابقه سراسری "زمزم حیات"

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی:/ حضرت علی(ع) بی کرانه‏ ترین شکوه خلقت است

برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار مزار شهدای گمنام

در برنامه از آسمان مطرح شد؛/ جانبازان در هر زمان جانشان را برای آسایش مردم تقدیم می کنند

بازدید از پروژه مرکز فرهنگی ، ورزشی و توان بخشی استان گیلان -

نیروی انتظامی، ایثارگرانی همراه در تاریخ پرفراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران

عنایت ویژه به ترویج و تحکیم یاد شهدا ضروری است/ تشکل های ایثارگری محور وفاق ملی

نخستین یادواره 83 شهید اهل سنت شهر کرمانشاه برگزار شد

پیکر مطهر شهید «محمد خاکی زاده» در همدان تشییع شد

خادمیاران شهدا در سراسر کشور گسترش یابد/ هر شهید یک جریان و موضوع است که باید به باطن آن بپردازیم

ضرورت عنایت ویژه به نرویج و تحکیم یاد شهدا / تشکل های ایثارگری محور وفاق ملی

گلزارهای شهدا همواره سرمشق، الگو و جهت دهنده برای ما هستند

گروه‌های مردمی بهتر می‌توانند خانواده بزرگ ایثار و شهادت را معرفی کنند

مسئولان بنیاد استان قزوین با 101 خانواده شاهد و ایثارگر شهرستان البرز دیدار کردند

عزت و امنیت ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا است

شهدا و ایثارگران ارزشمندترین دارایی ایران اسلامی هستند

تکریم 9 ایثارگر تبریزی توسط سرپرست بنیاد شهید آذربایجان شرقی

چهارمین مهرواره نامه‌نگاری «برسد به دست باران»در اهواز برگزار شد

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با خانواده شهید عدالت منش

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

اراده قدرتمند ایران اسلامی خاورمیانه جدید را شکل خواهد داد

نیازمند آیین‌نامه جذب و نگهداشت نخبگان ایثارگر هستیم

پنجاه و هفتمین شماره «نشریه خط زندگی» بنیاد شهید و امور ایثاگران منتشر شد

شناساندن سبک زندگی شهدا به نوجوانان از مهمترین اهداف برگزاری کنگره‌های شهدای دانش آموزی است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و منطقه 6 کشور منصوب شد

حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در آسایشگاه‌های جانبازان

بشارت خداوند در تحقق وعده صادق، صبح ظفر نزدیک است

شهدای غریب در اسارت خاص بودند و باید گرامی داشته شوند

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مادر شهیدان «چمنی» و جانباز 70 درصد«مهدی‌نژاد»

کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خون اهدا کردند

دیدار رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران با مادر شهیدان «چمنی» و جانباز 70 درصد«مهدی‌نژاد»

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از ظرفیت نخبگان در حوزه‌های حقوقی بهره بگیرد

دکتر پزشکیان در پیامی درگذشت پدر شهیدان بایمانی‌نژاد را تسلیت گفت

دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با خانواده شهدا در دزفول

جانمایی المان‌‌های ایثار و شهادت در شهرستان‌های مازندران؛ دستاورد دومین کنگره

انتصاب سرپرست اداره‌کل امور اقتصادی و مجامع بنیاد شهید و امور ایثارگران

جلسه «گفتمان نمازشناسی» بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان برگزار شد

ایثارگران نخبه، مایه مباهات بنیاد شهید هستند

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز

اولین اجلاسیه شهدای غریب اسارت استان مازندران با حضور مهندس اوحدی برگزار شد

ادای احترام معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران به مقام شامخ شهدای گمنام مازندران

عزت جامعه ایثارگری باید حفظ شود

نشست مشترک مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اوقاف استان زنجان

هشتمین نشست «اخلاق کاربردی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران» برگزار شد

پدر شهیدان والامقام «بایمانی‌نژاد» آسمانی شد

استان مازندران عملکرد خوبی در خصوص اشتغال و تکریم جامعه ایثارگری دارد

حرکت استان مازندران در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت رو به جلو است

انسجامی که در استان مازندران جهت حل مشکلات جامعه ایثارگری وجود دارد می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها باشد

دیدار مدیرکل بنیاد استان البرز با رئیس بیمارستان البرز کرج

تسلیت در پی درگذشت مادر گرانقدر همکار مرکز حراست

شهدای 8 سال دفاع مقدس ادامه دهنده راه امام حسین (ع) بودند

حمایت از جانبازان زن در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران/ حل مسکن ایثارگران با انعقاد تفاهم نامه مسکن

اجرای 39هزار و 920 طرح سپاس حضوری از جامعه هدف تهران

شناخت مشی شهدا موثرترین روش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «بایمانی‌نژاد»

راه و مکتب شهید سیدحسن نصرالله ادامه خواهد داشت

ادای احترام معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران به مقام شامخ شهدای گمنام

سرکشی به استانها؛ از مهمترین برنامه‌های بنیاد در دوره جدید/ حرکت بنیاد حول گفتمان وفاق ملی

برنامه‌ریزی جهت توانمندسازی اعضای دانش پژوهان شاهد و ایثارگر رویکرد جدید مرکز دانش‌پژوهان