نسیم گیلان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/749453/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مطالعه جدید: فقط یک دوز روان‌گردان سیلوسایبین، افسردگی را تا سال‌ها تسکین می‌دهد

افزایش دما، کاهش غذا؛ گرمایش زمین تا سال 2100 یک وعده را از سفره بشر حذف می‌کند

بهترین رنگ مو برای سن 40 سال

کالاهای خوراکی در خردادماه چقدر گران شدند؟

پیش بینی بورس چهارشنبه 11 تیر 1404

پیش بینی قیمت دلار، طلا و سکه چهارشنبه 11 تیر 1404

عکس/ دورهمی شاعران گیلانی در معراج شهدای آستانه اشرفیه

فرار خبرنگاران بی‌بی‌سی انگلیسی از پاسخ به سؤالات خبرنگار گیلانی

عراقچی در گفت و گو با همتای یونانی: تداوم بی‌کیفرمانی رژیم صهیونیستی عامل تشدید ناامنی در منطقه است

رم: در تلاش برای از سرگیری مذاکرات ایران و آمریکا هستیم

حضور سرلشکر پاکپور، فرمانده کل سپاه در مراسم ختم سردار حاجی‌زاده

عراقچی: پذیرش درخواست توقف جنگ از سوی ایران فرصتی دوباره را برای دیپلماسی فراهم ساخته است

سردار جعفری: بعید است رژیم صهیونیستی بزودی بتواند توان خود را احیا کند

نگرانی‌ها در شبکه اینترنشنال با افزایش موج بازداشت عوامل مرتبط با موساد در ایران

هاآرتص افشاگری کرد: 10 مرکز راهبردی اسرائیل هدف اصابت دقیق موشک‌های ایرانی

شاید آغاز بیماری پارکینسون از مغز نباشد!

قدیمی‌ترین سنگ‌های زمین با سن 4٫16 میلیارد سال در کانادا قرار دارند

چشم‌انداز 3200 مگاپیکسلی؛ 6 جرم پنهان در نخستین تصویر خیره‌کننده تلسکوپ ورا روبین

دبیر انجمن حبوبات ایران: قیمت حبوبات کاهش می یابد

وزیرصنعت: قیمت خودرو با ملاحظات تنظیم بازار تعیین شد

پیش‌بینی کاهش قیمت برنج با ورود محصول امسال و واردات

30 هزار میلیارد تومان مبادله اوراق بهادار و کالا در 4 بورس ایران

نرخ تورم صنعت به 32.9 درصد رسید

تمدید لغو پروازهای فرودگاه امام(ره) و مهرآباد تا ساعت 14 فردا

همه چیز درباره سفر هوایی به تبریز؛ بهترین زمان، قیمت ها و ترفندهای خرید ارزان

9 نکته ضروری که هنگام ترجمه وب سایت باید در نظر بگیرید

جریمه‌های تاخیر وام‌های بانک سپه بخشیده می‌شود

خبر خوش شورای عالی بورس برای سهامداران؛ بانک مرکزی وارد فرآیند حمایت از بازار سرمایه شد

رقم عجیب بدهی جاری دو خودروساز بزرگ اعلام شد

حضور پزشکیان در مراسم بزرگداشت سرلشکر شهید محمد کاظمی

سفیر ایران به وزارت خارجه آلمان احضار شد

ادعای ترامپ: ما هر چه از ایران بخواهیم، به دست خواهیم آورد

علی مطهری: خوب بود که سه پایگاه آمریکا را در پاسخ به حمله سه سایت هسته‌ای میزدیم!

وزیر خارجه عمان: مذاکرات هسته‌ای ایران با فراهم شدن شرایط از سر گرفته می‌شود

باقری کنی: آمریکایی‌ها میز مذاکره را منفجر کردند

تأکید پوتین و ماکرون بر حق ایران برای بهره‌مندی از انرژی هسته‌ای

مطهری: بعید است که ایران دکترین اتمی خود را تغییر دهد

کالاس: اتحادیه اروپا آماده تسهیل‌گری در مذاکرات هسته‌ای ایران است

گاردین: ایران بر پایه یک دروغ مورد حمله قرار گرفت، اما اروپایی‌ها حاضر نشدند آن را محکوم کنند

جایگزینی مناسب برای کودهای شیمیایی در مناطق اسیدی و کم‌فسفر

دستاورد دانشمند ایرانی برای تشخیص زودهنگام سرطان با نانوذرات و هوش مصنوعی

کاهش عوارض شیمی درمانی با نانودارورسان‌های هدف‌گیر سرطان

عکس روز ناسا از چشم اژدها

گوجه‌فرنگی‌هایی که معکوس تکامل یافته‌اند!

وداع با شکوه مردم شهرستان رودبار با شهید وطن

هوای گیلان تا عصر فردا پایدار است

ارتقاء خدمات گردشگری در سواحل گیلان ضروری است

نقش‌آفرینی بخش خصوصی در اجرای طرح‌های گردشگری ساحلی گیلان تسهیل می‌شود

طوفان‌ها چطور نام‌گذاری می‌شوند؟

«شیر طلایی»؛ نوشیدنی شگفت‌انگیز