نسیم گیلان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/749453/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جزییات کاهش سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت

مردی که مانند «زبل خان» اینجا، آنجا و همه جا هست!

کاهش زمان سرددَم کردن قهوه از 24 ساعت به 3 دقیقه

دیدار نماینده تام ‌الاختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران  با تیم ایثار جانبازان قم

تجلیل مدیرکل بنیاد کرمانشاه از خانواده شهید «کریمی»

جانبازان گرانقدر در صف اول ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت هستند

حدود 1000 میلیارد ریال به توسعه زیر ساخت‌های جامعه ایثارگری قم اختصاص یافت

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید کنسولگری ایران

خسارت بارش شدید باران به روستای بالنگه املش

روایتی از جدال یک هفته‌ای «یاس و امید» در دهکده چوبی سوخته شفت

رشت پس از باران!

وداع با یوسف گمگشته تازه به کنعان بازگشته پس از 37 سال انتظار

نجات یک زن از خودسوزی در رشت

حضور مرکز اسناد انقلاب اسلامی با 40 عنوان تازه در نمایشگاه کتاب

افشای پرونده قتل مردی جوان در بشکه اسید

ماجرای زنی که دختر 2 ساله‌ اش را با قرص کشت

جنایت باورنکردنی دختر 10 ساله همه را شوکه کرد

اسامی 3 ساختمان‌ ناایمن تهران اعلام شد

وقتی چشم‌های ناسا به روی زمین بسته شوند!

ستاد ارتباطات مردمی در مرکز توانبخشی ایثار قم برپا شد

ادای احترام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقام شامخ شهدا در گلزار امامزاده ابراهیم قم

دیدار معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید کنسولگری ایران

مراسم وداع با پیکر شهید«حجت دوران» در رشت

مراسم وداع با پیکر شهید«حجت کاروان» در رشت

آغاز برداشت گل محمدی در گیلان

چرا بن‌های خرید کتاب برای دانشجویان، طلاب و اساتید رایگان نیست؟

جزئیات تازه از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور

هوش مصنوعی می‌تواند آینده تحصیلی شما را پیش‌بینی کند

خروج سامانه بارشی از عصر امروز در گیلان

جزئیات بن خرید از نمایشگاه کتاب برای دانشجویان اعلام شد

خبرهای جدید از تغییر سن و شرط بازنشستگی

کشف شواهد جدید از برخوردی که قمر زمین را شکل داده است

جنایت باورنکردنی دختر 10ساله همه را شوکه کرد

سرایت آب‌گرفتگی معابر به منازل در رشت

6توصیه برای کتاب اولی‌ها

راه‌حل انقلابی در مهار گرمایش زمین: تبدیل مستقیم و پاک کربن دی‌اکسید به سوخت

5 روش ارزان و خانگی برای پاک کردن رنگ موی مشکی

معرفی کتاب هوش مصنوعی و پردازش زبان و فرهنگ ایرانی

طاهرخانی مهارنشدنی برای صعود خیبر

تحول جامعه با نهادینه شدن فرهنگ بسیجی

دمیدن فرهنگ بسیجی در کالبد جامعه تحول آفرین است

اجرای پروژه‌های فاضلاب رشت با قراردادی بالغ بر 1400 میلیارد تومان

انگیزه عامل قتل هولناک در بوستان ولایت فاش شد

بازداشت باند نامرئی که همگی زن بودند

تیراندازی، مراسم عروسی را در یک لحظه به عزا تبدیل کرد

جزئیات جدید از قتل مدیر ارشد شهرداری تهران

گاز برخی مناطق شهر رشت فردا قطع می‌شود

آماده باش دستگاه‌ های عضو ستاد مدیریت بحران فومن

قطع گاز در رشت

این وسیله یک نجات غریق در مواقع اضطراری است