نسیم گیلان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/749453/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پدر معنوی فوتبال گیلان درگذشت

پدر فوتبال گیلان و اسطوره باشگاه ملوان درگذشت

مدیرعامل گوگل دیپ‌مایند: هوش مصنوعی تا ده سال آینده تمام بیماری‌ها را ریشه‌کن می‌کند

سطل زباله هوشمند Ameru با قابلیت تفکیک خودکار

دستور صریح استاندار مازندران برای پیگیری بحث مسکن ایثارگران

شبکه دنا و کنگره شهدا؛ هم سنگر و هم افزا

کاهش متراژ غرفه‌ها برای حضور تعداد بیشتر ناشران است

باز آمدم چون ماه نو!

شاعرانه/ نه دست مانده نه تاب و توان به پیکر من

از دستکاری ژنتیکی تا بیوتروریسم؛ هشدار حمله هکرها به دی‌ان‌ای انسان!

امنیت روانی همسرت رو بِهَم نَریز

اصلاح و بهینه‌سازی زیرساخت برق گیلان نیازمند اعتبار ملی است

اراضی بستر سپیدرود ظرف 3 ماه آینده تعیین تکلیف می شود

عملیات اجرایی احداث واحدهای ثبتی ناحیه 3 رشت و لنگرود آغاز شد

کشف گورستان سه‌هزار ساله در این استان

بالا آمدن آب سد سیمره باعث قطع راه های ارتباطی روستاهای رودبار عرب شد

امشب مشتری به ماه سلام می‌کند / درخشش دو غول آسمانی

پاسخگویی هوش مصنوعی به مشتریان رستوران‌ها

شهرداری گرگان و بنیاد شهید گلستان برای خدمت به ایثارگران هم‌عهد شدند

خودروی بنز میلیاردی قاچاق در لاهیجان توقیف شد

دنبال علم و دانش نرو!

شاعرانه/ از تلخی جان کندنم، از عاشقی واسوختند

افتتاح مرکزمدیریت تجهیزات شبکه راهکار ناورانه برای افزایش پایداری برق گیلان

ستاره های آسمان در حال اجرای کنسرت

آموزش گام به گام مدل موی مجلسی

جشنواره‌ها گامی موثر در توسعه صنعت گردشگری است

داستانک/ مرد فلج

تسریع در صدور اسناد اراضی روستایی گیلان در دستور کار قرار گرفت

فعالیت 272 مراقب سلامت و 90 هزار سفیر سلامت در مدارس گیلان

برنامه «متا» برای آوردن هوش مصنوعی به چت‌های واتس‌اپ بدون نقض حریم خصوصی

تصویری با زوم بالا از سطح سیاره ی مریخ

آئین تکریم و معارفه فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

جلالی که در میقات آرام گرفت

دل عاشق به پیغامی بسازد!

کارگران ستون اقتصاد کشورند

زیبایی شهرها مرهون تلاش شبانه‌روزی کارگران شهرداری است

اختتامیه اولین جشنواره رقابت های علمی و مهارتی سفیران سلامت استان گیلان

دو عارضه پنهان یائسگی زودرس در زنان

«چت‌جی‌پی‌تی» چاپلوس شده است

30 درصد از کدهای «مایکروسافت» نوشته هوش مصنوعی هستند

نسل چهارم الکترودهای سخت‌پوشی نانوساختار در اختیار صنایع کشور قرار گرفت

آثار باستانی 3000 ساله در جنوب شهر رشت!

تأکید بر تسریع در صدور اسناد اراضی روستایی گیلان

رضوانشهر، رکورددار بارش گیلان

گمان کنم تب آتشفشان تنیده به بندر

داستانک/ ماشین سرنوشت

سه فضانورد چینی با یک روز تاخیر به زمین بازگشتند

موشک «آلفا» هنگام پرتاب دچار حادثه شد

انجام اولین آزمون چسبندگی پروبیوتیک‌ها به سلول‌های هدف در کشور

دانشمندان یک خانه مریخی را منفجر کردند