نسیم گیلان

آخرين مطالب

واکنش مالک باشگاه قدیمی رشت به ادعای خریدار سپیدرود ورزشي

واکنش مالک باشگاه قدیمی رشت به ادعای خریدار سپیدرود
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان- خرید باشگاه سپیدرود رشت تبدیل به چالش این روزهای یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های خطه شمالی کشور شده است تا صحبت‌های زیادی درباره این موضوع مطرح شود.

ادعای یکی از وکلای تام الاختیار خریدار باشگاه سپیدرود رشت مبنی بر اینکه آنها با وجود پیشنهاد برای حل و فصل مشکلات مالی و گرفتن امور جاری باشگاه در دست خود هنوز پاسخی از سوی نهادهای ورزشی مربوطه استان گیلان دریافت نکرده اند موضوعی بود که خبرگزاری مهر به آن پرداخت.

در این موضوع که با عنوان «سردرگمی خریدار باشگاه قدیمی رشت / سپیدرود دنبال جای امن» طرح موضوع شده بود با واکنش مالک فعلی باشگاه قدیمی فوتبال رشت برای پاسخگویی به ادعای خریداران باشگاه روبرو شد که در پی می‌خوانید:

«در پی انتشار مصاحبه‌ای در خبرگزاری مهر با شخصی با عنوان وکیل تام الاختیار! در ارتباط با خرید باشگاه سپیدرود نکاتی را برای روشن شدن اذهان عمومی به استحضار می‌رساند:

1- در ابتدا توضیح واضحاتی را عنوان می‌کنیم که بدیهی‌ترین روش خرید و فروش ارتباط گرفتن خریدار با فروشنده و توافق بر روی جزئیات و کلیات مورد معامله است نه اینکه با غوغاسالاری در خبرگزاری‌ها فریاد بزنند که وا مصیبتا ما خریداریم و نه اداره کل ورزش و جوانان و نه هیأت فوتبال و نه مالک، تیم را به ما نمی‌فروشند! تمام ایران هم می‌دانند که مهندس علی رضا نوید تنها مالک باشگاه سپیدرود است و هم فدراسیون فوتبال و هم اداره کل ورزش و جوانان آن را تأیید می‌کنند و دیگر مانند دوران رفقای وکیل تام الاختیار نیست که بلایی سر سپیدرود عزیز آورده بودند که هر کسی در رشت زودتر از خواب بلند می‌شد اعلام می‌کرد که مالک سپیدرود است!

2- مهندس علی رضا نوید پس از اینکه سال گذشته اقدام به خرید باشگاه سپیدرود نمود تا امروز بیش از 10 میلیارد تومان از بدهی‌های معوق را پرداخت کرده که اتفاقاً بخش قابل توجهی از این بدهکاری‌ها مربوط به همان دوره‌ای هست که آقای وکیل تام الاختیار مسئولیت حقوقی باشگاه سپیدرود را برعهده داشتند و همچنان هم بسیاری هنوز تسویه نشده و قراردادها آنقدر بد تنظیم شده بود که بازیکنان و کادر فنی حتی بین دو نیمه هم می‌توانستند قراردادشان را با باشگاه فسخ کنند وبروند کل مبلغ قرارداد را شکایت کنند، که کردند و همین امروز بخش چشمگیری از شکایت‌های مطروحه در کمیته وضعیت مرتبط با همان قراردادها می‌باشد و ایشان به جای زیر سوال بردن مدیرکل ورزش و جوانان و مالک باشگاه سپیدرود، بیایند و گزارش کاری از ده‌ها پرونده‌ای دهند که به عنوان وکیل سپیدرود حضور داشت و در همه بازنده مطلق بودند و جامعه فوتبال ایران افتضاح بزرگ فسخ بی چون و چرای پاشازاده علی رغم دریافت پول از سپیدرود را فراموش نکردند که در نهایت آقای وکیل 2 نمره از انضباط پاشازاده کم کردند!

3- باید حق داد به اداره کل ورزش و جوانان، هیأت فوتبال گیلان و مالک باشگاه سپیدرود که تا امروز به درخواست خرید مالک پیشین تیم داماشیان رشت به دیده تردید نگریسته‌اند، چرا که وقتی ایشان امتیاز تیم کانیاو اشنویه را در پایین‌ترین سطح لیگ سراسری (زیر گروه دسته سوم) خریداری کردند و نام داماشیان رشت را بر آن نهادند، پس از صعود به لیگ دسته دوم که با کمک‌های مالی شورای شهر و شهرداری هم همراه بود بلافاصله ایشان اعلام کردند که قادر به تیم‌داری نیستند و چگونه است که کسی از پس تیم‌داری در پایین‌ترین سطح فوتبال ایران با آن هزینه‌های کم و تیمی تازه تأسیس و بدون بدهی که خود مؤسس بود، بر نیامده و حالا مدعی است که می‌تواند از پس خرید و اداره باشگاهی با 54 سال قدمت بر بیاید!؟
(پرسش مهم از فدراسیون فوتبال این است که قرار است به چند مالک دیگر اجازه دهد تا از احساسات هواداران داماش سو استفاده کنند و با کپی پیست برند داماش، تیم‌هایی همچون داماش پارسه، داماش گیلانیان، داماشیان رشت و… شبیه سازی کنند و به آب و نانی برسند!؟)

در پایان دوباره متذکر می‌شویم که راه و رسم خرید و فروش فریاد زدن در رسانه‌ها نیست مگر اینکه کسانی که در پشت این ماجرا پنهان شده‌اند می‌خواهند دوباره با نقشه کشی و ارائه فاکتور از نوع اتوی جوراب! به صحنه باز گردند و آرامش نسبی که این روزها بر باشگاه ریشه دار و پرهوادار سپیدرود حاکم شده است را بر هم بزنند!

سپیدرود پس از 5 سال جنگ مالکیتی تازه یک سال است که از چند مالکیتی نجات پیدا کرده و ذره ذره و به سختی و با کمک هواداران و برخی از مسئولین در حال بازسازی دوباره است و می‌خواهد تا با بازگشت به سطح بالای فوتبال ایران دل هواداران پرشمارش را شاد کند. صعودی که این بار هیچ چشم تنگی نتواند آن را به سقوط برساند!»

حال باید دید سپیدرود رشت که طرفداران پر و پا قرص در خطه گیلان دارد چه سرنوشتی را در لیگ دسته دوم کشور خواهد داشت و چه اتفاقاتی برای تیمی که با پوست و گوشت رشتی ها عجین شده است به همراه خواهد داشت.

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/350131/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، اول اردیبهشت 1403

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

گلایه مردم از ساخت تقاطع های غیرهمسطح در رشت

سبز شدن باغ‌های گیلان با سوغات کاشف السلطنه

آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

شب شعری با عنوان «وعده صادق» در شهرستان لاهیجان

راهپیمایی نمازگزاران درمحکومیت جنایات رژیم کودکش اسرائیل

چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه

پاکسازی محوطه پل تاریخی بلوردکان لنگرود

اراذل و اوباش آستارا دستگیر شدند

من پیر فنا بدم جوانم کردی

عکس/ اولین دوره مسابقات اسب‌دوانی گیلان برگزار شد

تو مثل منی برف...

گرامیداشت فرزندان گلکون کفن 2 شهرستان گیلان

دستگیری 6 نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا

دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار + فیلم

«تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»

محبت کردنشون خیلی جالبه

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا

پای «وعده صادق» روی نفس اسراییل/ امنیت خط قرمز ایرانی‌ها

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

«خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد

عملیات وعده صادق همینه پوشالی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل را در هم شکست

عملیات «وعده صادق» فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها نگذاشت

عملیات «وعده صادق»فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها باقی نگذاشت

خروش مردم لاهیجان در پی عملیات «وعده صادق»

راهپیمایی مردم لشت نشا در حمایت از عملیات «وعده صادق»

اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»

راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم گیلان در حمایت از مردم غزه

صحبت های شنیدنی دکتر انوشه

راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات «وعده صادق»

انسداد 25 محور شریانی و غیرشریانی در نواحی جنوبی کشور

«نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

مسیر رویایی در اشکورات گیلان

تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی

درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان

آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت

شعرخوانی زیبا از هوشنگ ابتهاج

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

ثبت تصاویر پلنگ ایرانی این بار در شهرستان رودبار

«سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد

«رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد