نسیم گیلان

آخرين مطالب

جدیدترین کهکشانی‌های سامسونگ به میدان آمدند علمي

جدیدترین کهکشانی‌های سامسونگ به میدان آمدند
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - جدیدترین کهکشانی‌های سامسونگ به میدان آمدند
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/9231582
1.5K
0
آخرین خبر / سامسونگ امروز در دومین رویداد سال خود با عنوان گلکسی آنپکد به معرفی جدیدترین دستاوردهای خود در صنعت فناوری پرداخت. این غول تکنولوژی کره‌ای در لیست معرفی رویداد امروز خود دو گوشی تاشو، نسل جدید ایربادز و سری جدید ساعت هوشمند گلکسی واچ را داشت که در ادامه متن به معرفی اجمالی آنها می پردازیم. همراه ما باشید.
گلکسی زد فولد 4؛ قدرتمندترین گوشی تاشو سامسونگ تا به امروز

نسیم گیلان

گلکسی زد فولد 4 به عنوان برادر بزرگتر، مشخصات فنی قدرتمندتری دارد و برای اولین بار از اندروید 12L، سیستم عامل گوگل برای دستگاه‌های اندرویدی با نمایشگر بزرگ و تاشو بهره می‌برد.

نسیم گیلان

گلکسی زد فولد 4 قدرتمندترین گوشی تاشو سامسونگ تا به امروز محسوب می‌شود که سعی کرده با قابلیت‌های جدیدی مانند استفاده از سیستم عامل اندروید 12L به همراه یک تسکبار در زیر نمایشگر اصلی، کارایی آن را به بالاترین حد ممکن برساند. این تسکبار به شما اجازه می‌دهد که به سرعت به اپلیکیشن‌های مدنظرتان دسترسی داشته باشید و مولتی‌تسکینگ متفاوتی را تجربه کنید. گلکسی زد فولد 4 از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند.

نسیم گیلان

سامسونگ برای این گوشی هوشمندش از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک استفاده کرده که توسط 12 گیگابایت رم همراهی می‌شود. این دستگاه در بالاترین نسخه 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی دارد تا از این نظر تفاوتی با نسخه‌های پرو آیفون 13 نداشته باشد. همچنین گلکسی زد فولد 4 و کاور S Pen این گوشی هوشمند در رنگ‌های سبز، بژ و مشکی عرضه می‌شوند. و سامسونگ تضمین کرده است این محصول تا 4سال آپدیت دریافت خواهد کرد.
پیش‌فروش گوشی تاشدنی جدید سامسونگ از امروز شروع می‌شود. گلکسی زد فولد 4 با قیمت 1٬799 دلار در تاریخ 26 آگوست 2022 (4 شهریور 1401) عرضه خواهد شد.
گلکسی زد فلیپ 4؛ عضو کوچک و مقرون به صرفه خانواده

نسیم گیلان

گلکسی زد فلیپ 4 که برادر کوچکتر محسوب می‌شود، با قیمت مقرون ارزان‌تری به فروش می‌رسد و انتظار می‌رود مورد استقبال بالایی از سوی کاربران قرار بگیرد.
سامسونگ بدون هیچ شکی در بازار گوشی‌های تاشو حکمرانی می‌کند که یکی از دلایل همین حکمرانی، گوشی‌های تاشو کامپکت سری گلکسی زد فلیپ هستند. بنابراین سامسونگ حساب ویژه‌ای روی نسل جدید آن باز کرده و سعی داشته جدیدترین عضو این خانواده آن را نسبت به نسل قبلی‌اش یعنی گلکسی زد فلیپ 3 به گوشی کامل‌تری تبدیل کند. هرچند با طراحی آشنایی روبه‌رو هستیم.

نسیم گیلان

این گوشی هوشمند ابعاد کوچکی دارد و هم در حالت باز و هم بسته می‌توان آن را یک محصول کامپکت درنظر گرفت. قدرت گوشی تاشو جدید سامسونگ را قدرتمندترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک تامین می‌کند که توسط 8 گیگابایت رم همراهی می‌شود. این گوشی را می‌توان در نسخه‌های مختلف مجهز به 128 تا 512 گیگابایت حافظه داخلی سفارش داد.

نسیم گیلان

گلکسی زد فلیپ 4 در رنگ‌های بنفش و گرافیتی مشابه نسل قبل به همراه رنگ‌های جدید صورتی و آبی روانه بازار می‌شود. البته شاهد عرضه نسخه Besboke این محصول هم خواهیم بود که ترکیب‌های رنگی متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی نیز تا 4سال آپدیت دریافت خواهد کرد.
قیمت گلکسی زد فلیپ 4 از 999 دلار شروع می‌شود که با درنظرگرفتن استانداردهای تاشدنی، مقرون‌به صرفه است؛ اما همچنان در رده‌های بالای قیمت‌گذاری گوشی‌های هوشمند قرار دارد. این گوشی تاشدنی از امروز برای پیش‌سفارش دردسترس است و در 26 آگوست (چهارم شهریور 1401) عرضه می‌شود.
گلکسی بادز 2 پرو؛ محصولی کوچک‌تر از قبل اما با ویژگی‌های پیشرفته

نسیم گیلان

این ایرباد بی‌سیم با طراحی جدید و کوچک خود حس پریمیومی را به کاربر القا می‌کند و علاوه بر فناوری حذف نویز فعال، با فناوری Hi-Fi 24bit بازه دینامیکی وسیع‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
گلکسی بادز 2 پرو طراحی جذاب و ارگونومیکی دارد و در این نسل حدود 15 درصد نسبت به نمونه‌های قبلی کوچک‌تر شده است. این دستگاه حالا با طراحی جدیدش به خوبی می‌تواند درون گوش قرار بگیرد و از سر جای خود تکان نخورد. این طراحی جدید به محصول تازه سامسونگ کمک می‌کند تا برای ورزش هم بهتر باشد.

نسیم گیلان

گلکسی بادز 2 پرو با فناوری Hi-Fi 24bit Audio اجازه می‌دهد تا از طریق دامنه پویای بالاتر به صدایی بسیار شفاف دسترسی داشته باشید و تجربه موسیقیایی خود را ارتقا دهید. هدفون جدید سامسونگ از فناوری حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد تا بتوانید صداهای زمینه را حذف کنید و در خود موسیقی غرق شوید. البته سامسونگ می‌گوید این امکان فراهم شده تا در کنار جدا شدن از محیط پیرامون خود، بتوانید در مواقع لزوم ارتباط خود را با محیط حفظ کنید. گلکسی بادز 2 پرو در رنگ‌های گرافیتی، سفید و بنفش با قیمت 229 یورو عرضه می‌شود.
گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو؛ باتری بزرگ‌تر و ردیاب سلامت بهتر

نسیم گیلان

جدیدترین ساعت های هوشمند سامسونگ مجموعه‌ای از ویژگی‌های سلامتی و قابلیت‌های قدرتمند را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. هرچند این دو مدل از نظر طراحی و رنگ‌بندی متفاوت هستند، اما هر دو ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زیادی را به صورت مشترک ارائه می‌کنند.
ساعت‌های سری گلکسی‌ واچ 5 همچنین به حسگر منحصر‌به‌فرد BioActive سامسونگ مجهز شده‌اند که از آن به عنوان نسل جدید سیستم نظارت بر سلامت دیجیتال یاد شده است. این سنسور از یک تراشه منحصر‌به‌فرد استفاده کرده و سه حسگر سلامت قدرتمند را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا داده‌های بسیار بیشتری مانند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و حتی سطح استرس را به کاربران ارائه کند.
از جمله نکات قابل‌توجه ساعت‌های سامسونگ می‌تواند به باتری آن‌ها اشاره کرد که نسبت به قبل بهبود پیدا کرده‌اند و سامسونگ برای ساخت این محصول از کریستال یاقوت کبود بهبود یافته بهره گرفته تا در برابر هر گونه سایش و پارگی مقاومت داشته باشد و بدنه تیتانیومی آن دوام بسیار زیادی دارد.

نسیم گیلان

نسخه بزرگ و 44 میلی‌متری گلکسی‌ واچ 5 در رنگ‌های گرافیتی، یاقوتی کبود و نقره‌ای و نسخه کوچک 40 میلی‌متری در آن رنگ‌های گرافیتی، طلایی و نقره‌ای عرضه خواهند شد. همچنین گلکسی‌ واچ 5 پرو در رنگ‌های مشکی و خاکستری با نمایشگر 45 میلی‌متری عرضه می‌شود. قیمت آن‌ها نیز از 279 دلار برای واچ 5 و 449 دلار برای مدل پرو شروع می‌شود.

نسیم گیلان

در پایان سامسونگ همچنین بار دیگ یادآور شد که از زمان راه‌اندازی سری گلکسی S22 از مواد بازیافتی نه‌تنها در بسته‌بندی، بلکه در ساخت سخت‌افزارهای محصولات استفاده کرده و سری جدید گلکسی Z هم با استفاده از پلاستیک‌های جمع‌آوری شده از اقیانوس در بخش‌های داخلی و کاغذهای بازیافتی در بسته‌بندی، تولید شده است.
نظر شما درباره این رویداد و محصولات جدید سامسونگ چیست؟!

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/335918/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، اول اردیبهشت 1403

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

گلایه مردم از ساخت تقاطع های غیرهمسطح در رشت

سبز شدن باغ‌های گیلان با سوغات کاشف السلطنه

آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

شب شعری با عنوان «وعده صادق» در شهرستان لاهیجان

راهپیمایی نمازگزاران درمحکومیت جنایات رژیم کودکش اسرائیل

چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه

پاکسازی محوطه پل تاریخی بلوردکان لنگرود

اراذل و اوباش آستارا دستگیر شدند

من پیر فنا بدم جوانم کردی

عکس/ اولین دوره مسابقات اسب‌دوانی گیلان برگزار شد

تو مثل منی برف...

گرامیداشت فرزندان گلکون کفن 2 شهرستان گیلان

دستگیری 6 نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا

دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار + فیلم

«تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»

محبت کردنشون خیلی جالبه

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا

پای «وعده صادق» روی نفس اسراییل/ امنیت خط قرمز ایرانی‌ها

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

«خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد

عملیات وعده صادق همینه پوشالی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل را در هم شکست

عملیات «وعده صادق» فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها نگذاشت

عملیات «وعده صادق»فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها باقی نگذاشت

خروش مردم لاهیجان در پی عملیات «وعده صادق»

راهپیمایی مردم لشت نشا در حمایت از عملیات «وعده صادق»

اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»

راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم گیلان در حمایت از مردم غزه

صحبت های شنیدنی دکتر انوشه

راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات «وعده صادق»

انسداد 25 محور شریانی و غیرشریانی در نواحی جنوبی کشور

«نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

مسیر رویایی در اشکورات گیلان

تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی

درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان

آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت

شعرخوانی زیبا از هوشنگ ابتهاج

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

ثبت تصاویر پلنگ ایرانی این بار در شهرستان رودبار

«سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد

«رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد