مغفول ماندن برند شهر خلاق خوراک شناسی در رسانه های گیلان
فرهنگي
بزرگنمايي:
نسیم گیلان- رضا ثقتی ظهر یکشنبه در همایش نقش رسانه در توسعه برند سازی شهر خلاق رشت اظهار کرد: رسانه نقش اساسی و اثرگذاری در هدایت گری و جهت دهی افکار عمومی دارد.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه رویدادهای فرهنگی و اجتماعی افزود: فاتحان رویدادها باید از حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره
به اقدامات صورت گرفته در ماههای اخیر گفت: تلاش میکنیم جایگاه واقعی
فرهنگ و هنر گیلان را احیا کنیم و تحقق این امر مستلزم همکاری و حمایت
رسانهها است.
ثقتی با اشاره به نامگذاری رشت به عنوان شهر خلاق خوراک بیان کرد: در برند سازی این عنوان بین المللی اقدام رسانهای صورت نگرفته و نیاز است در معرفی آن تلاش بیشتری صورت گیرد.
وی با تاکید بر معرفی مفاخر و هویت فرهنگی و اجتماعی گیلان افزود: سرمایههای فرهنگی، هنری و اجتماعی گیلان باید معرفی شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان
اینکه رسانهها رسالت سیاست گذاری و جهت دهی افکار عمومی دارند، گفت:
رسانههای گیلان همیشه پای کار انقلاب بودند و در عین مطالبه گری و احصاء مشکلات، به تبیین و معرفی مفاخر فرهنگی و مذهبی میپردازند.
ثقتی
با اشاره به اینکه رسانهها تریبونهای اثرگذار شهرهای کمتر توسعه یافته
هستند، تصریح کرد: نقش و مسئولیت رسانههای محلی به مراتب سنگینتر از دیگر
رسانهها است.
وی از برگزاری اولین جشنواره هفته فرهنگ و
هنر در آستانه اشرفیه خبر داد و اضافه کرد: گیلان سالها مجری برگزاری
جشنوارههای فرهنگی و مذهبی بوده و باید این جایگاه را دوباره به استان
برگردانیم.
-
یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱:۳۶:۵۶ PM
-
۵۶ بازديد
-
مهر
-
رضا ثقتی
لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/334312/