نسیم گیلان

آخرين مطالب

رییس اتحادیه بهترین مشاور در تحلیل بازار و اقتصاد است اقتصادي

رییس اتحادیه بهترین مشاور در تحلیل بازار و اقتصاد است
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان  - تیمور پورحیدری در دیدار با اعضای تعدادی از اتحادیه‌های صنفی در محل اتحادیه صنف درودگران، مبلسازان مصنوعات و فرآوردهای چوبی شهرستان رشت اظهار کرد: نبض اقتصاد مردمی در بازار و اصناف می‌تپد و در هر جا که دولت قرار شد دست به جراحی اقتصادی زده باشد این اصناف بوده‌اند که دست دولت را در جراحی اقتصادی با گرمی فشرده‌اند و در دولت سیزدهم که دست به اقدام بزرگ بازسازی اقتصاد کشور زده اصناف با دولت همراه و همگام شده اند.
وی با تبریک اول تیر ماه روز اصناف به جامعه بازاریان و اعضای هیات رییسه اتحادیه درودگران و قدردانی از اقدامات برنامه محور رییس اتحادیه و تعامل ارزنده آنان با هیات مدیره و اعضای تحت پوشش و همچنین اتاق اصناف گفت: هر جا که در بازار ما نیاز به کمک بخش خصوصی و ارائه راهکار داشته باشیم بهترین شخصی که می‌تواند به ما راهکار منطقی و مشورت سازنده و تحلیل درست از اقتصاد ارائه کند رییس اتحادیه است و رییس اتحادیه می‌تواند ما را از موانع و مشکلات عبور دهد. 
مدیر کل صمت گیلان سیاست دولت جدید را مشورت با بخش خصوصی دانست و با تاکید بر اینکه مردمی کردن اقتصاد یک اقدام بزرگ در تاریخ انقلاب است، افزود: این رویداد اقتصادی بزرگ در دولت رییسی نشان از اعتقاد دولت به بخش خصوصی و میدان دادن به مردم و حذف واسطه‌ها از اقتصاد کشور داشته است. 
پورحیدری با بیان اینکه همه سیاست اداره کل حمایت از بخش تولید، تجارت، بازرگانی و بازار است، تصریح کرد: خوشبختانه عملکرد بخش خصوصی در گیلان در کشور بی‌نظیر است چون نگاه بخش خصوصی در گیلان همراهی با نظام و حاکمیت است و به طور نمونه امروز ما در این اتحادیه با قابلیت‌ها و توانمندی‌هایی را که برای ساماندهی بازار و ترکیب و نظم اداری در آن مشاهده کرده‌ایم می‌توانیم ادعا کنیم که در اینجا پازلی از همگرایی و قابلیت‌های بخش خصوصی استان را در بخش بازار به عینه مشاهده کردیم. 
وی همچنین در پاسخ به گله‌مندی‌های اتحادیه از وضعیت برگزاری نمایشگاه‌های خارج از تقویم سالانه مرکز نمایشگاهی با عناوین مختلف که در بسیاری از آنان القاب مبلمان هم آورده می‌شود و این امر در بخش مبلمان سبب نارضایتی خریداران و واحدهای صنفی مرکز استان می‌شود، بیان کرد: این نارضایتی از سوی اتحادیه بجا و قابلیت پیگیری دارد، ما در این رابطه با مرکز نمایشگاهی استان صحبت کردیم و از آنان خواستیم که حتما در برگزاری نمایشگاه‌ها خصوصا نمایشگاه‌هایی که استان قابلیت لازم در آن بخش را دارد با رییس اتحادیه مشورت کنند و خارج از آن حرکت نکنند.
به گفته مدیر کل صمت گیلان، این قول را خواهم داد تا با تعامل فی مابین اداره کل صمت، اتحادیه درودگران و مرکز نمایشگاهی از این پس در نمایشگاه‌های تخصصی مربوطه از پتانسیل اتحادیه استفاده شود و مجریان نمایشگاهی هم خارج از سیاست استان قدمی بر ندارند، چرا که نبض اقتصاد کشور بازار است و ما از عملکرد جامعه بازار گیلان رضایت داریم. 
نایب رییس اول اتاق اصناف گیلان نیز به نقش و جایگاه اتاق اصناف و اتحادیه‌ها برای سامان بخشیدن بازار و تلاش اصناف برای رونق بخشیدن به اقتصاد کشور اظهار کرد: امروز بخش اعظمی از بار اشتغال کشور بر دوش اصناف است و اصناف بدون اینکه ریالی از دولت کمک مالی دریافت کنند بیشترین خدمت در اقتصاد را با دولت‌ها همراهی دارند. 
حمید انزانی از اتحادیه صنف درودگران به عنوان اتحادیه‌ای دارای برنامه، نظم و افراد تحت پوشش قابل توجه ذکر کرد و گفت: این اتحادیه با داشتن بیش از یک هزار عضو یکی از کارآمدترین و بهترین اتحادیه‌های اتاق اصناف مرکز گیلان است. 

نسیم گیلان

نسیم گیلان

رشت یکی از قطب‌های اصلی عرضه چوب، فراوردهای چوبی و مبلمان شمال ایران است
رییس اتحادیه صنف درودگران و مبلسازان مصنوعات و فرآورده‌های چوبی شهرستان رشت نیز با قدردانی از حضور، نگاه حمایتی دلسوزانه و رهنمودهای عالمانه مدیر کل صمت گیلان و قدردانی از توجه اتاق اصناف اظهار کرد: اتحادیه صنف درودگران، مبلسازان مصنوعات و فرآورده‌های چوبی شهرستان رشت با داشتن 64 رسته شغلی که هر کدام دارای کد آیسیک مجزا است از یک‌هزار و 50 واحد صنفی تحت پوشش عبور کرده و تمام تلاش بر محور نظم بخشیدن و پروانه‌دار کردن واحدهای صنفی مرتبط با رسته شغلی اتحادیه است که با تلاش همکاران بیش از 90 درصد این واحدها دارای پروانه کسب هستند. 
علی امیرمستوفیان با اشاره به نقش موثر بازار در اقتصاد کشور و نگاه اتحادیه برای ایجاد تعامل فی مابین واحدهای صنفی و دولت گفت: هر جا واحدهای صنفی در جریان بروکراسی اداری دچار چالش و موانع کسب و کار می‌شوند، اینجاست که اتحادیه‌ها نقش موثر خود را برای آرامش در بازار از طریق اتاق‌های اصناف ایفا می‌کنند و در جریان مالیات سال جاری مشاهده کردیم اتحادیه‌ها و اتاق اصناف مرکز گیلان آنچنان تعاملی در استان ایجاد کردند که اصناف در کنار دولت مطالبات خود را از طریق گفت‌وگوهای چندین‌ساعته مطرح و پس از چند روز نتیجه مطلوبی برای بازار تحصیل شد. 
وی همچنین از اتحادیه متبوعه خود به عنوان یک اتحادیه بزرگ در مرکز استان اشاره کرد و از رسته شغلی فروشندگان چوب و مبلمان به عنوان رسته شغلی سرمایه بر برای واحد صنفی نام برد و همچنین از برگزاری نمایشگاه‌هایی که موجب ناخرسندی و تهدیدی برای کسب و کار بازار است پرداخت. 
به گفته رییس اتحادیه صنف درودگران و مبلسازان مصنوعات و فرآورده‌های چوبی شهرستان رشت، شرکت نمایشگاه‌ها اگر چه اخیرا دچار تغییراتی شده، اما انتظار ما همکاری مدیران جدید با اتحادیه است، در تقویم نمایشگاهی سالانه، نمایشگاه مبلمان در طول سال تعریف مشخصی دارد اما مشاهدات عینی ما در بر پایی نمایشگاه‌های تخصصی در طول سال نشانگر این است که در بسیاری از نمایشگاه‌های سال یک عنوانی از مبلمان به نمایشگاه‌ها اضافه می‌کنند. 
انتهای پیام/84008

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/332874/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

افزایش تولید مسکن روستایی گیلان در اولویت قرار دارد

توقیف نیسان حامل چوب قاچاق در محور تالش

پرداخت تسهیلات به هنرمندان صنایع‌ دستی گیلان

گل حساس تقدیم به سرمربی آزرده‌دل (عکس)

قاتل سریالی بعد از 28 سال آزاد شد

ادعای اعمال تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران

اسماعیل هنیه باز هم عزادار شد

معلمان باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی آموزش دهند

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، 28 فروردین 1403

ضرورت بهره گیری شیوه های نوین در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف

بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان

گاز برخی مناطق 3 شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود

با اقتدار از فرهنگ غنی اسلامی محافظت می‌کنیم

مدارس کیش فردا 28 فروردین غیر حضوری شد

پیام هشدار جدید و بی سابقه ایران به اسرائیل

برگزاری جلسه شورای معاونان و اطلاع رسانی بنیاد استان سمنان

تجمع مردم یزد در گلزار شهدا و قدردانی از پاسخ مقتدرانه سپاه

لیگ یک/ بدشانسی داماش برای فرار از منطقه سقوط

ایستادگی ایران با قدرت ایمان در برابر استکبار جهانی

کشف 23 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان

قطعی گاز مناطقی از خمام، رودبار و رودسر

حل مشکلات جامعه ایثارگری نیازمند مشارکت دستگاه هاست

بهره برداری از 81 پروژه عمرانی در روستاهای گیلان

تجلیل مردم رشت از سپاه پاسداران در پی عملیات «وعده صادق»

«حجت الاسلام حسن خواه» رابط اداره تبلیغات اسلامی خمام شد

فرهنگ مدیریت زباله در روستاها نهادینه شود

شکست خیبر برابر سایپا/ چادرملو در گیلان متوقف شد

794 واحد مسکن محرومان گیلان در آستارا به بهره برداری رسید

چند روز آینده آب و هوای این استان ها رویایی می شود

ضرورت همت مضاعف مسئولان در تأمین مسکن مددجویان

آزادسازی اراضی ملی در سیاهکل

الزامی شدن رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها

ابلاغ دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب

تکمیل مرحله نخست ساخت بندر گردشگری چمخاله

سال 1401 ؛ سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»

مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولی ایران در دمشق

جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه ها

جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره شهدای استان البرز برگزار شد

23 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد

سپاه چرا جشنواره مدرسه عشق را در گیلان برگزار کرد؟

دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار

روز‌های پایانی فروردین گیلان با هوای لطیف بهاری

دستگیری قاتلی که همه از او می ترسند

شکنجه بی‌ رحمانه همسر با یک دلیل که باورکردنی نیست

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 27 فروردین 1403

مادر شهیدان والامقام «انصاری رامندی» به لقاءالله پیوست

«حفظ نظم و انضباط اداری» و «پاسخگویی حداکثری به جامعۀ هدف» پایه و اساس خدمت است

(تصاویر) پرندگان میدان شهرداری رشت

اعزام 2 قایقران و یک مربی گیلانی به رقابت‌های آب های آرام کسب سهمیه المپیک پاریس

کشف 23 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی 3 روز در گیلان