نسیم گیلان

آخرين مطالب

قهرمانی گزینه بعدی ملوان برای بستن پرونده لیگ دسته یک ورزشي

قهرمانی گزینه بعدی ملوان برای بستن پرونده لیگ دسته یک
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان- در جریان این رقابتها تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دومین بازی متوالی خارج از خانه باید رو در روی تیم سقوط کرده شاهین شهرداری بوشهر برود و شهرداری بندر آستارا نیز در دومین بازی متوالی خانگی خود مقابل تیم مس شهر بابک قرار خواهد گرفت.

با توجه به مسجل شدن صعود ملوان انزلی به لیگ برتر، این تیم تلاش می‌کند که مقام قهرمانی را نیز تصاحب کند که برای کسب این عنوان به طور حتم باید برابر شاهین شهرداری بوشهر به برتری برسد و منتظر لغزش تیم مس کرمان باشد تا ملوانان صدرنشین لیگ شوند و گام بلندی را برای کسب مقام قهرمانی بردارند.

همچنین تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده این استان نیز در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول کشور باید به مصاف تیم مس شهربابک برود که به طور حتم با پیروزی در این دیدار، در جدول رده‌بندی چند پله صعود خواهد کرد.

امیدواری ملوان برای کسب مقام قهرمانی 

ملوان که هفته گذشته با برتری برابر ماشین سازی تبریز و توقف آرمان گهر سیرجان برابر حریفش، حضورش در رقابتهای لیگ برتر را مسجل کرد، بدون استرس در دیدار برابر شاهین شهرداری بوشهر قرار خواهد گرفت.

اما این تیم در این دیدار نیز برای پیروزی به میدان خواهد رفت تا با ثبت یک شکست دیگر در کارنامه تیم سقوط کرده شاهین شهرداری بوشهر، برای کسب مقام قهرمانی رقابتهای فصل جاری همچنان امیدوار باقی بماند تا با روحیه بهتر در هفته پایانی به میدان برود.

با توجه به ابنکه تیم مس کرمان که هم‌اینک با یک امتیاز بیشتر نسبت به ملوان در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، در هفته پایانی این مسابقات بازی سختی را باید در خرم آباد مقابل خیبر انجام دهد و به همین دلیل ملوانان امیدوارند که با برتری در 2 بازی باقی مانده و همچنین عدم پیروزی تیم مس در هفته پایانی، ملوانان با کسب مقام قهرمانی جشن صعود به لیگ برتر را برپا کنند.

کارشناس و مربی فوتبال گیلان و کشور در خصوص بازیهای نمایندگان گیلان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود اینکه نتیجه بازی ملوان با تیم شاهین شهرداری بوشهر تاثیری بین تیمهای پایین جدولی ندارد، کادرفنی ملوان باید بیشتر از بازیکنان ذخیره خود استفاده کند.

امید هرندی افزود: البته کادرفنی هر تیمی باید 2 مقوله فنی و اخلاقی فرهنگی را درنظر داشته و به هر 2 بخش توجه داشته باشند چون هر 2 بخش فنی و همچنین اخلاقی و فرهنگی تاثیرگذار است و هنگامی که نتیجه یک دیدار برای سایر تیمها تاثیر دارد، باید با تمام قوا در آن بازی حضور یابد.

وی ادامه داد: اما با توجه به اینکه سرنوشت تیمهای سقوط کرده مسجل شده، کادرفنی ملوان باید از بازیکنانی در برابر شاهین شهرداری بوشهر بهره ببرد که کمتر در بازیها حضور داشتند و همچنین از بازیکنانی که در دیدارها حضور نداشتند در این 2 بازی باقی مانده به میدان بروند تا آنان نیز بیشتر محک بخورند.

کاپیتان و دروازبان اسبق تیم منتخب گیلان اضافه کرد: برای موفقیت هر تیم، همه بازیکنان تاثیر دارند و در موفقیت ملوان و صعودش به لیگ برتر، همه بازیکنان نقش داشتند و به همین دلیبل بازیکنانی که کمتر در رقابتهای فصل جاری به میدان رفتند باید در این 2 بازی محک زده و در ترکیب قرار گیرند.

این کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: با این تصمیم کادرفنی، همه بازیکنان تیم ملوان محک زده می شوند و کمبودهای این تیم برای حضور قدرتمند د در لیگ برتر مشخص خواهد شد تا این تیم قدیمی و پرطرفدار با تقویت خود، فصل آینده در لیگ برتر حضور یابد.

هرندی اظهار کرد: باشگاه ملوان نباید اشتباهات تیمهایی را انجام دهد که به محض حضور در لیگ برتر، همان فصل سقوط می کنند که در این راستا باید مسئولان باشگاه ملوان ، با جذب بازیکنان موثر، نقاط ضعف خود را برطرف و با قدرت کامل در فصل آتی حضور یابند.     

وی گفت: ملوان تنها نماینده گیلان در لیگ برتر است و به همین دلیل مسئولان این باشگاه وظیفه سنگینی را بر دوش دارند و باید با تدارک خوب و با قدرت کافی برای فصل آینده برنامه ریزی کنند اما در 2 بازی باقی مانده، بهتر است که بیشتر از بازیکنان ذخیره خود بهره ببرند.

تیم فوتبال ملوان تا پایان هفته سی و دوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور با کسب 65 امتیاز در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و شاهین شهرداری بوشهر نیز با کسب 12 امتیاز در رتبه هفدهم قرار گرفته و سقوطش به لیگ دسته دوم مسجل شده است.

شهرداری آستارا مهمان فصل آینده لیگ دسته یک 

اما تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا دیگر نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول کشور در هفته سی و سوم این مسابقات باید به مصاف تیم مس شهربابک برود که در جدول رده بندی نسبت به این تیم یک امتیاز کمتر دارد.

قهرمانی گزینه بعدی ملوان برای بستن پرونده لیگ دسته یک

با این وجود شهرداری آستارا به دنبال کسب پیروزی در این دیدار خانگی است تا با برتری برابر مس شهربابک ، بالاتر از این تیم در جدول رده بندی قرار گرفته و از سوی دیگر به روند کسب نتایج خوب خود طی چند هفته اخیر ادامه دهد.

این در حالی است که شهرداری آستارا با پیروزی در دیدار خانگی خود و مقابل تیم مس شهر بابک، حتی می‌تواند سه پله در جدول رده‌بندی صعود کرده و به جایگاه هفتم ارتقا یابد که بی‌شک یاران پایان رافت به دنبال این جایگاه در جدول هستند.

امید هرندی به بازی شهرداری بندرآستارا نیز اشاره و بیان کرد: شهرداری آستارا باید با تمام قوا در بازی خانگی خود و همچنین در آخرین دیدارش حاضر شود و از تمام ظرفیت موجود تیمش و حتی از تمام ظرفیت طرفدارانش در بازی برابر مس شهربابک سود ببرد تا در این بازی خانگی، به پیروزی دست یابد.

وی که تیمهای گیلانی را در لیگ های مختلف هدایت می کرد، ادامه داد: به طور حتم مسئولان و کادرفنی تیم شهرداری بندرآستارا نیز چنین طرز تفکری دارند تا با پیروزی در دیدار خانگی و همچنین کسب نتیجه مطلوب در آخرین بازی، سرانجام جابگاه مناسبی در جدول رده بندی را کسب کنند.

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: اما به طور حتم مسئولان این باشگاه باید تدارک بیشتری را برای فصل آینده داشته باشند تا با قدرت در رقابتهای فصل آتی حضور یافته و یکی از مدعیان کسب قهرمانی و صعود به لیگ برتر باشند.

وی خاطرنشان کرد: حضور تیم شهرداری بندرآستارا در لیگ دسته اول، موهبتی برای این شهر و مسئولان آن است و به همین دلیل باید مسئولان باشگاه، مسئولان بندرآستارا و مسئولان گیلان پشت این تیم را خالی نکنند تا شهرداری بندرآستارا با قدرت بیشتر لیگ را به اتمام رسانده و همچنین با قدرت کامل در رقابتهای فصل آینده حضور یابد.     

تا پایان هفته سی و دوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم مس شهر بابک با کسب 42 امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد و شهرداری بندرآستارا نیز با کسب 41 امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

با توجه به شرایط موجود نمایندگان گیلان در جدول رده بندی، تیمهای ملوان و شهرداری بندرآستارا برای کسب پیروزی در هفته سی و سوم به مصاف حریفان خود خواهند رفت تا ملوان با کسب سه امتیاز همچنان امیدوار به تصاحب عنوان قهرمانی لیگ باشد و شهرداری آستارا نیز برای ارتقای جایگاه خود در جستجوی پیروزی و کسب هر سه امتیاز دیدار خانگی مقابل مس شهربابک است.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان ، 18 تیم در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردارند که تیمهای ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند که صعود تیمهای ملوان و مس کرمان به مسابقات لیگ برتر مسجل شد.

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/331260/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

دکلمه زیبای خسرو شکیبایی

آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است

آشیانه ساختن پرستو‌های دریایی در تالاب بین المللی انزلی

پیشرفت 90 درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر

تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی

اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان

مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)

نزدیک بشیم به هم یا نزدیک نشیم؟

هرروز یک سری مشکل هست!

مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا

گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد

محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد

شهر پره سر نیازمند تخصیص زمین برای تولید کود آلی از زباله‌ی تر است

درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه 28 هزار تومان

نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش در گرامیداشت هفته سلامت

افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک درمجتمع مسکونی مهستان کیش

معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه

دنیا را چقدر جدی گرفتیم !

ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید

اجرای 35 کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر

56 دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد

مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر 23 سال آب‌های آرام شد

لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس

پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار 2000 میلیاردی

الزام فرهنگ‌سازی برای کتاب‌های الکترونیکی

صحبت های دلنشین دکتر کاکاوند در مورد قدرت

درخواست خصمانه آرژانتین از پاکستان و سریلانکا علیه ایران

ویدئوی از خط تولید لوازم آرایشی اورجینال در پاکستان!

خانواده شهدا پرچمداران اصلی ایثار و شهادت هستند/ نسل امروز نیازمند آشنایی با شهدا

آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی

کشف 56 دستگاه خودرو سرقتی در گیلان

تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف

توزیع تخم نوغان در 9 شهرستان گیلان از شنبه

کشف 56 خودرو سرقتی در گیلان

ما دو جور بخشنده داریم!

یکی از 4 سنگرِ اهواز در زمان جنگ از بین رفت

«آستاراچای» غنی‌ترین بانک ژنی آبزیان گیلان

شاعرانه/که درد عاشقان آنجا به جز شیون نمی‌دانم

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های ایثارگری با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت جانباز گرانقدر «سلمان کلیوند عباسی»

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

تامین نفت سفید 11 هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی

گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است

ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز 5 اردیبهشت

اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی

افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش

معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان