نسیم گیلان

آخرين مطالب

نبرد ملوان با خیبر در کورس صعود؛ کار دشوار شهرداری در سیرجان ورزشي

نبرد ملوان با خیبر در کورس صعود؛ کار دشوار شهرداری در سیرجان
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان- در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول کشور، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در یک دیدار خانگی مقابل تیم خیبرخرم‌آباد قرار خواهد گرفت و شهرداری بندرآستارا نیز مهمان آرمان‌گهر در سیرجان است.

با توجه به نتایج کسب شده در هفته گذشته و توقف هر 2 نماینده گیلان، هم اکنون تیمهای ملوان و شهرداری آستارا مترصد کسب پیروزی در این هفته هستند. ملوانان همچنان درپی نبرد برای صعود به لیگ برتر گام بردارند و به دنبال ایجاد فاصله امن با تیمهای تعقیب کننده است و شهرداری آستارا نیز با وجود اینکه امیدی برای صعود ندارد اما میتواند با کسب نتیجه مناسب به قرار گیری در جمع صدر نشینان امیدوار باشد.

کار سخت شهرداری آستارا در سیرجان

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در هفته بیست و هفتم این مسابقات باید امشب در یک بازی خارج از خانه رو در روی تیم آرمان گهر سیرجان قرار گیرد که بطور حتم برای پیوستن به جمع بالانشینان جدول باید پیروز از زمین خارج شود. شهرداری آستارا که در ابتدای فصل در جمع صدرنشینان جدول قرار داشت، با بازی های ضعیف نیم فصل اول باعث شد تا پایین جدول سقوط کند اما توانست با تغییرات اعمال شده اکنون خود را به رده هشتم برساند. 

با توجه به اینکه آرمان‌گهر همچنان در کورس قهرمانی قرار دارد و هم اینک جایگاه سوم جدول رده بندی خود را حفظ کرده است، کار شهرداری آستارا برای پیروزی و حتی برای کسب نتیجه مساوی بسیار سخت و دسوار خواهد بود، زیرا به طور حتم کادرفنی و بازیکنان آرمان گهر، چشم به هر سه امتیاز خانگی این بازی دوخته‌اند تا همچنان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بمانند.

یکی از کارشناسان فوتبال گیلان و کشور در خصوص این دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دیدار تیمهای آرمان گهر سیرجان و شهرداری بندرآستارا بازی بسیار سختی است زیرا هر 2 تیم توان پیروزی در این مسابقه را دارند.

امید هرندی افزود: آرمان گهر تیم بسیار خوبی است که هم اینک نیز جایگاه مناسبی در جدول رده بندی دارد و به طور حتم این تیم تلاش می‌کند تا در بازی خانگی خود پیروز شود تا همچنان شانس صعود به رقابتهای لیگ برتر را داشته باشد.

کاپیتان اسبق تیم منتخب گیلان ادامه داد: از سوی دیگر شهرداری بندرآستارا نیز تیم خوب و سختکوشی است و از توان فیزیکی بالایی نیز برخوردار است و بازیکنان این تیم از لحاظ تکنیکی در سطح کیفی مناسبی قرار دارند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر شهرداری آستارا به راحتی به محوطه جریمه تیمهای حریف نفوذ می کند اما یکی از نقاط ضعف مهم این تیم، این است که به راحتی گل می خورند که انتظار می‌رود کادرفنی شهرداری آستارا در این چند بازی باقی مانده به خصوص در دیدار برابر آرمان گهر، این نقطه ضعف را برطرف کند.

هم اینک و تا پایان هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور ، تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان با کسب 46 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و تیم شهرداری بندرآستارا نیز با کسب 36 امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد.

نبرد ملوان با خیبر در کورس صعود؛ کار دشوار شهرداری در سیرجان

ملوان صدرنشین 26 هفته ای لیگ دسته یک

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که تاکنون نتایج بسیار خوبی در رقابتهای لیگ دسته اول کسب کرده و شانس اصلی قهرمانی و صعود به رقابتهای لیگ برتر است، در هفته بیست و هفتم این مسابقات، شنبه شب باید مقابل تیم قدرتمند خیبرخرم‌آباد قرار گیرد که این تیم در رتبه چهارم جدول قرار دارد.

به دلیل اینکه ملوانان باید در یک بازی خانگی رو در روی خیبر خرم آباد قرار گیرند، به طور حتم اشتیاق این تیم برای پیروزی بیشتر خواهد بود چون با توجه به حضور طرفداران پرشور ملوان، این تیم با روحیه بهتری در بازهای خانگی مقابل حریفان خود قرار خواهد گرفت.

این در حالی است که خیبرخرم‌آباد برای صعود به لیگ برتر ناامید نیست و برای کسب حداقل رتبه دوم جدول رده بندی تلاش می کند تا به همراه تیم قهرمان به لیگ برتر صعود کند که در این شرایط، در دیدار خارج از خانه خود مقابل ملوان نیز به دنبال پیروزی و کسب هر سه امتیاز خواهد بود که کار را برای ملوان دشوار خواهد کرد.

با این وجود دیدار تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و خیبر خرم آباد می‌تواند حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته بیست و هفتم قلمداد شود،زیرا هر 2 تیم نیازمند کسب پیروزی در این بازی هستند و نتیجه مساوی برای هیچ یک از 2 تیم خوشایند نخواهد بود.

اما امید هرندی در خصوص این دیدار نیز گفت: تیم فوتبال ملوان با توجه به بازیکنان خوبی که جذب کرده و همچنین بازیکنان مستعدی که از قبل داشته و کادرفنی بومی خوبی که دارد، گزینه اصلی قهرمانی و صعود به لیگ برتر است.

این کارشناس فوتبال افزود: ملوانان از لحاظ انجام کار گروهی و تاکتیک بسیار توان بالایی دارند و در ضد حملات نیز خطرناک ظاهر می‌شوند و از سوی دیگر تیم حریف را به خوبی تحت فشار قرار می‌دهند و بازیکنان باتجرابه‌ای نیز دارند که در مواقع حساس می‌توانند به تیم کمک کنند.

وی به تیم خیبر خرم‌آباد نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خیبر خرم آباد در طول سال فراز و نشیب های زیادی داشته و به دلیل اینکه کادرفنی این تیم چند مرتبه دستخوش تغییر شد، در بخش فنی خوب عمل نکردند و می توان گفت که خیبر تیمی نیست که توان شکست ملوان را در بندرانزلی داشته باشد.

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: به هرحال ملوان در این دیدار خانگی خود نیازمند کسب پیروزی است تا با کسب هر سه امتیاز این بازی، بتواند با روحیه بهتر و با خیالی آسوده تر در بازهای باقی مانده به میدان برود و با ادامه همین روند، به لیگ برتر صعود کند.        

تا پایان هفته بیست و ششم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم ملوان بندرانزلی با کسب 57 امتیاز صدرنشین است و تیم خیبر خرم آباد نیز  با کسب 42 امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

با توجه به شرایط موجود، ملوانان در دیدار برابر خیبر خرم آباد به فکر پیروزی هستند تا شانی صعود خود را به لیگ برتر افزایش دهند و تیم شهرداری بندرآستارا نیز برای کسب امتیاز مقابل تیم خوب آرمان گهر قرار خواهد گرفت که البته این تیم باید برای حضور قدرتمندتر برای فصل آینده برنامه ریزی کند.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان،  18 تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که تیمهای ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند که در نهایت تیمهای اول و دوم این مسابقات به لیگ برتر صعود می کنند.

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/327241/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

یکی از 4 سنگرِ اهواز در زمان جنگ از بین رفت

«آستاراچای» غنی‌ترین بانک ژنی آبزیان گیلان

شاعرانه/که درد عاشقان آنجا به جز شیون نمی‌دانم

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های ایثارگری با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت جانباز گرانقدر «سلمان کلیوند عباسی»

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

تامین نفت سفید 11 هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی

گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است

ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز 5 اردیبهشت

اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی

افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش

معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان

بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت

قابل توجه فعالان اقتصادی

دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو

خاطرات پردردسر برادر «جین آستن»

دلیل انصراف نامزد‌های جایزه قلم آمریکا چه بود؟

رونمایی از طرح جدید ترافیک تهران با یک تغییر بزرگ

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 5 اردیبهشت 1403

آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم

نشست مقدماتی اجرای برنامه عملیاتی در بنیاد شهرستان‌های استان تهران برگزار شد

مادر شهیدان «محمد حسن و محمدحسین نیرنگ» آسمانی شد

انبوه سازی بیش از 35 هزار واحد مسکن ملی در 9 شهر گیلان

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت 13

جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود

آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی

اینفوگرافی/ به‌بهانه روز جهانی مننژیت؛ آشنایی با شایع‌ترین علایم این بیماری

آشیانه‌سازی بیش از یک‌هزار قطعه پرستوی دریایی تیره در تالاب انزلی

بیش از 1200 تن بذر اصلاح‌شده برنج در گیلان توزیع شد

کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

5 اردیبهشت سالروز درگذشت شاعر، نویسنده و مترجم معاصر، دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن

ماجرای کشف جسد یک زن 59 ساله در تالش

برخورد والدین با کارهای نصف و نیمه ی فرزندان چگونه باید باشد ؟

برگزاری دوره آموزش مبانی انقلاب اسلامی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران

مشاهده یک گله مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان

آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا

داستانک/ گره های زندگی

روش آسان تکثیر پتوس

مشاهده 4 رأس مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود + فیلم

آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان

ثبت تصویر 4 راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم

مشاهده 4 راس مرال در جنگل های هیرکانی گیلان

آشیانه‌سازی بیش از 1000 قطعه پرستوی دریایی تیره در تالاب انزلی

مشاهده 4 رأس مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود

بیش از یک هزار و 200 تن بذر اصلاح شده برنج در گیلان توزیع شد

بی‌بی‌سی فارسی و منافع انگلیس در ایران: نگاهی به تاریخ پیچیده یک رسانه

خبر جدید و مهم برای دارندگان سهام عدالت

بازدید نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی

خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است

ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها