نسیم گیلان

آخرين مطالب

نمایندگان فوتبال گیلان به‌دنبال آخرین پیروزی 1400 ورزشي

نمایندگان فوتبال گیلان به‌دنبال آخرین پیروزی 1400
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان- هفته بیست و دوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر امروز چهارشنبه 25 اسفند برگزار می‌شود که تیم شهرداری بندرآستارا به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می‌رود و تیم ملوان نیز باید رو در روی پارس جنوبی جم قرار گیرد.

در جریان این مسابقات، تیم فوتبال شهردای بندرآستارا باید در یک دیدار خانگی رو در روی یکی از تیمهای قعرنشین قرار گیرد اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی باید در یک بازی خارج از خانه به مصاف پارس جنوبی جم، یکی از تیمهای قدرتمند فصل جاری لیگ قرار گیرد.

با توجه به نتایج کسب شده نمایندگان گیلان طی هفته گذشته که ملوان به یک تساوی خانگی دست یافت و شهرداری آستارا نیز متحمل شکست شد، این 2 نماینده گیلان به دنبال کسب پیروزی در آخرین بازی سال هستند تا با خاطره‌ای خوش به استقبال بهار بروند.

تیم شهرداری بندرآستارا که چند هفته‌ روی نوار پیروزی گام بر می‌داشت، طی هفته گذشته برابر شمس آذرقزوین متحمل شکست شد تا پس از چهار هفته پیروزی متوالی، طعم تلخ شکست را بچشد تا نوار پیروزی‌های این تیم قطع شود.

با این وجود هم اینک این نماینده گیلان بهترین فرصت را دارد تا با برتری برابر تیم شاهین شهرداری بوشهر که یکی از تیمهای انتهای جدولی محسوب می‌شود، به برتری دست یابد تا با کسب سه امتیاز این دیدار خانگی، دوباره روند رو به رشد خود را ادامه دهد و از سوی دیگر با پیروزی به استقبال بهار برود.

بهترین فرصت شهرداری آستارا برای بازگشت به روند صعودی 

یکی از کارشناسان باسابقه فوتبال گیلان و کشور در خصوص دیدار نمایندگان گیلان در هفته بیست و دوم اشاره و اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و همچنین وضعیت تیمها در جدول رده بندی، شهرداری آستارا بهترین فرصت را دارد تا با برتری برابر حریفش دوباره روند صعودی خود را طی کند.

مجید جهانپور افزود: البته شهرداری آستارا در چند هفته گذشته نتایج خوبی را کسب کرد اما در بازی قبلی متحمل شکست شد که ابتدا باید از این شکست تجربه کسب کند و از سوی دیگر دچار بحران نشود و با تمام توان خود برابر حریفش به میدان برود تا با کسب پیروزی خانگی، به روند موفقیت خود بازگردد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر مسئولان باشگاه شهرداری آستارا به خصوص کادرفنی این تیم باید به این نکته توجه داشته باشد که در فوتبال هیچ بازی آسانی وجود ندارد و باید تمام تمهیدات لازم سنجیده شود و همه بازی‌ها به مانند یک فینال در نظر گرفته شود.

وی که سالها به عنوان سرمربی هدایت تیمهای گیلانی را برعهده داشت، بیان کرد: همچنین باشگاه شهرداری بندرآستارا باید به گونه ای است که به ثبات نیاز دارد تا زیرساخت های این تیم برای سال های آتی در حد مطلوبی تشکیل شود تا شهرداری آستارا یکی از مدعیان فصل آتی رقابتهای لیگ دسته اول باشد.

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: سال گذشته با توجه به اینکه شهرداری آستارا روند بسیار خوبی داشت، کادرفنی این تیم تغییر یافت و این امر باعث شد تا شهرداری آستارا تا آستانه سقوط پیش رفت و هم اینک نیز تیم مقاومت بندرآستارا که شرایط بسیار خوبی دارد، کادرفنی آن از این تیم جدا شد که در این زمینه مسئولان باید چاره ای بیاندیشند تا ثبات در تیمها ایجاد شود.

جهانپور به کنترل و رهنمود بیشتر مسئولان فوتبال به باشگاهها اشاره و خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها نباید این تفکر را داشته باشند که چون مستقل هستند نیاز به کنترل و رهنمود ندارند و از مسئولان فوتبال گیلان تقاضا دارم تا در این زمینه و با برقراری ارتباط صحیح با باشگاه‌ها، رهنمود و توصیه‌های لازم را به باشگاه‌های استان داشته باشند تا آنان دچار بحران نشوند.

تا پایان هفته بیست و یکم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور، شهرداری بندرآستارا با کسب 30 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارد و تیم شاهین شهرداری بوشهر نیز با کسب 10 امتیاز در رتبه هفدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

نیاز ملوان به فینال‌پنداری تمام بازی‌ها

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده گیلان در رقابتهای لیگ دسته اول کشور که در صدر جدول قرار دارد، در هفته بیست و یکم در یک بازی خانگی برابر رایکا بابل به نتیجه مساوی دست یافت تا 2 امتیاز ارزشمند خانگی را از دست دهد.

با این وجود و برای اینکه فاصله ملوانان با دیگر مدعیان لیگ کاهش نیابد ، این تیم نیازمند کسب امتیاز و حتی کسب پیروزی در دیدار خارج از خانه خود و برابر پارس جنوبی جم است تا این نماینده گیلان با خیالی راحت به استقبال سال نو برود.

نمایندگان فوتبالی گیلان به‌دنبال آخرین پیروزی 1400

ملوانان که در طول فصل جاری بازی های قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند، هفته گذشته و در روزشگاه تختی بندرانزلی در دقایق پایانی نتیجه پیروزی را با تساوی برابر رایکا عوض کرد تا برای چندمین بار این تیم در دقایق پایانی دورازه اش باز شود.

با توجه به خط دفاعی مستحکم ملوان، باید کادرفنی این تیم فکری به حال این نقطه ضعف تیمش داشته باشد تا دروازه ملوانان در دقایق پایانی گشوده نشود که به طور حتم یکی از راههای تاثیرگذار، تحت فشار قرار دادن حریف است تا ملوان با این حربه بتواند جلوی تهاجم رقیبان خود را در دقایق پایانی بگیرد.

اما بازی ملوان با پارس جنوبی جم می تواند یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیست و دوم لقب گیرد چون 2 تیم مطرح در این مسابقه رو در روی هم صف آرایی خواهند کرد که نتیجه این بازی نیز در بین تیمهای صدر جدولی بسبار مهم و حائز اهیت است.

 هم اینک تیم ملوان با مس کرمان ، چهار امتیاز اختلاف دارد و در صورت از دست دادن امتیاز ملوانان در برابر پارس جنوبی جم، فاصله مدعیانی همچون مس کرمان با صدرنشین لیگ کاهش خواهد یافت و به همین دلیل مازیار زارع سرمربی ملوان با تفکر پیروزی رو در روی پارس جنوبی جم قرار خواهد گرفت.

مجید جهانپور به تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز اشاره کرد و گفت: هر چقدر به هفته های پایانی نزدیک می شویم، سرنوشت نهایی تیمها مشخص و بازیها مشکل تر می شود به خصوص برای تیمهای صدنشین که همه خواهان کسب امتیاز از صدرنشینان هستند.

این کارشناس فوتبال افزود: خوشبختانه در حال حاضر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی جایگاه بسیار مناسبی در جدول رده بندی دارد و گرچه پس از چند هفته که نتایج خوبی را کسب کرده بود، در بازی گذشته در یک دیدار خانگی به نتیجه مساوی دست یافت اما با این وجود، ملوان جدی ترین مدعی برای کسب مقام قهرمانی و صعود به لیگ برتر است.

وی ادامه داد: البته کادرفنی و مسئولان باشگاه ملوان باید هر بازی را به عنوان یک فینال تلقی کنند و به فکر کسب تمامی امتیازات در بازی های خانگی و خارج از خانه باشند تا فاصله این تیم با رقبایش همچنان حفظ و بیشتر شود.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال بیان کرد: هم اینک سرنوشت ملوان دست خودش است و این تیم باید در همه دیدارهای خود به فکر پیروزی باشد به خصوص در بازی سختی که با پارس جنوبی جم دارد تا با کسب این سه امتیاز خارج از خانه، همچنان به روند صدرنشینی خود ادامه دهد.

جهانپور اضافه کرد: با توجه به شرایط تیمها، ملوان جدی ترین گزینه برای کسب مقام قهرمانی است اما نباید سرنوشت صعود این تیم به اما و اگر کشیده شود چون اگر سرنوشت صعود ملوان به هفته‌های پایانی کشیده شود، به طور حتم شرایط سخت تر خواهد شد.

وی در خاتمه اظهار کرد: به هر حال ملوان باید با تفکر "هر بازی یک فینال" به میدان برود و در بازی های خارج از خانه نیز با توجه به پتانسیلی که دارد، به فکر کسب پیروزی و تصاحب هر سه امتیاز باشد تا صعود این تیم در هفته های پایانی مسجل شود.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تا پایان هفته بیست و یکم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور با کسب 47 امتیاز صدرنشین است و تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیز با کسب 32 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، 18 تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که تیمهای ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/325004/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

محاکمه دوباره کارگردان متهم به تجاوز

اطلاعیه مهم تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی

اتفاق خبرسازی که برای هنجارشکن‌ های اینستاگرام افتاد

سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران

ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود

جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان + فیلم

عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر 8

ای مرغ سحر عشق ز پروانه بیاموز

لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت

اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان

نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت 10

آدمی حسرت سرگردونه

شعرخوانی زیبا از دکتر کاکاوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با فرمانده تیپ 37 سپاه اردبیل دیدار کرد

سومین دیدار چهره به چهره سال 1403 مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی با 60 تن از جامعه معزز ایثارگری

بارش‌های رگباری باران در گیلان

راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان

سازمان منطقه آزاد کیش پیگیر حقوق مودیان مالیاتی است

رویکردی متفاوت دربزرگترین گردهمایی بین المللی فعالان گردشگری درکیش/ پوستر نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش رونمایی شد

دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!

چگونگی بازیچه‌شدن ذهن ما توسط منوی رستوران‌ها

صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان

توصیه مهم اژه‌ ای به فراجا درباره حجاب

آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی

لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره 8000 شهید گیلان

داستانک/مادر آلزایمری

لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره 8000 شهید گیلان

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، 4 اردیبهشت 1403

5 مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت

استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان

استقبال گردشگران خارجی از 5 شهر گیلان

مراسم روز جهانی زمین پاک در خانه محیط زیست آستارا

روند عادی تردد کامیون ها در آستارا

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد

شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد

جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

نمازم قضا شد

از گفته خود دلشادم

استفاده از ظرفیت اتحادیه آیورا در توانمندسازی زنان

راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها

شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت

آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ

مهلت ثبت ارزیابی واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی تا 20 اردیبهشت

قطعی 12 ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام

سخن زیبای حسین پناهی در مورد پول

بازداشت عاملان جنایت در برج 20 طبقه مسکونی

اولین نشست شورای اداری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز/ تکریم ایثارگران یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کارکنان است

ضرورت بازخوانی و تبیین حماسه های دوران دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان

ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان