نسیم گیلان

آخرين مطالب

شهرداری آستارا بدنبال کاهش فاصله با صدرنشینان، ملوان فرصت اشتباه ندارد ورزشي

شهرداری آستارا بدنبال کاهش فاصله با صدرنشینان، ملوان فرصت اشتباه ندارد
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - رشت - هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور ، از عصر امروز شنبه آغاز می‌شود و شهرداری بندرآستارا باید برای کاهش فاصله با تیمهای صدرنشین و جبران نتایج ضعیف نیم فصل اول پیروز میدان باشند، در حالی که ملوانان برای ایجاد حاشیه امن نیازمند برد هستند.

به گزارش ایرنا، در جریان این رقابتها تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در یک دیدار خانگی رو در روی ماشین سازی تبریز قرار می‌گیرد و ملوانان نیز در یک دیدار خارج از خانه باید به مصاف تیم قشقایی شیراز بروند.
در بازیهای این هفته، تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا به مصاف تیم انتهای جدولی ماشین سازی خواهد رفت که این بهترین فرصت برای نماینده گیلان است تا با یک پیروزی خانگی، فاصله خود را با صدرنشینان کاهش دهد و همچنان در نیمه اول جدول رده‌بندی قرار گیرد.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز گرچه باید در یک بازی خارج از خانه به میدان برود اما با توجه به آمادگی مطلوب ملوان و همچنین شرایط تیم قشقایی شیراز در جدول رده‌بندی، پیرزویم لوان در این بازی نیز دور از دسترس نیستتا این تمی با یک پیروزی خارج از خانه فاصله خدو را با شایر مدعسیان افزایش دهد.
شهرداری آستارا همچنان به دنبال پیروزی برای جبران
شهرداری بندرآستارا که در چند هفته اخیر نتایج خوبی را کسب کرده ، در هفته بیستم این مسابقات باید در یک دیدار خانگی رو در روی تیم قعرنشین ماشین‌سازی قرار گیرد تا با پیروزی در برابر این تیم عقب ماندگی نیم فصل نخست را جبران کنند. این نماینده گیلان که در سه بازی گذشته خود به سه پیروزی دست یافته ، مترصد کسب چهارمین پیروزی متوالی خود در لیگ فصل جاری است تا روند رو به رشد و صعودی این تیم همچنان ادامه یابد.
یکی از کارشناسان فوتبال گیلان در خصوص بازیهای نمایندگان گیلان در هفته بیستم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرداری آستارا در چند هفته اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده به خصوص هفته گذشته که توانست در یک بازی خارج از خانه به پیروزی برسد.
امید هرندی گفت: البته نتایج خوب چند هفته اخیر تیم شهرداری آستارا به کادرفنی این تیم مربوط است چون پایان رافت و سایر مربیان به خوبی توانستند تیم شهرداری آستارا را هدایت کرده و با اتخاذ شیوه‌های مناسب، امتیازات ارزشمندی را جمع‌آوری کنند.
وی افزود: این پیروزی‌ها روحیه بازیکنان شهرداری آستارا را افزایش داده و به طور حتم باانگیزه بیشتر در هفته بیستم به میدان خواهد رفت تا با برتری در این بازی خانگی ، به روند رو به رشد خود ادامه دهد.
این کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: به هر حال بازگشت پایان رافت به عنوان سرمربی در تیم شهرداری آستارا جواب مثبتی داده و هم اینک باید مسئولان این باشگاه از کادر فنی خود حمایت کنند تا این تیم در ادامه لیگ نیز نتایج قابل قبولی را کسب کند.
وی اضافه کرد: البته در دیدار شهرداری آستارا مقابل تیم قعرنشین ماشین سازی تبریز، به هیچ وجه کادرفنی شهرداری آستارا نباید به جایگاه تیم حریف در جدول رده‌بندی توجه داشته باشند و با تمام قدرت برابر این تیم قرار گیرند تا با پیروزی خانگی بتوانند فاصله خود را با تیمهای بالانشین کاهش دهند.
هم اینک و تا پایان هفته نوزدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور، شهرداری بندرآستارا با کسب 27 امتیاز در رتبه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد و ماشین‌سازی تبریز با 6 امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته است.
ملوان فرصت اشتباه ندارد
اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که هم‌اینک تنها تیم بدون شکست لیگ دسته اول محسوب می‌شود و بر صدر جدول تکیه زده ، در هفته بیستم این مسابقات باید در دیداری خارج از خانه مقابل قشقایی شیراز قرار گیرد.
ملوانان که با تیم دوم جدول رده بندی 6 امتیاز فاصله دارند، مترصد پیروزی در بازی خارج از خانه هستند تا همچنان فاصله خود را با سایر مدعیان افزایش داده و از سوی دیگر با استرس کمتر در بازی های آتی به میدان بروند.
امید هرندی به بازی ملوان نیز اشاره کرد و گفت: گرچه هم اینک ملوانان در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند اما مسئولان این باشگاه و همچنین کادرفنی بایدتوجه داشته باشند که فرصت اشتباه ندارند.

نسیم گیلان


وی افزود: با توجه به شرایط جدول و شناخت بیشتر تمیها از یکدیگر در نیم فصل دوم ، امتیازگیری سخت‌تر است و به همین دلیل ملوانان باید در بازیهای خارج از خانه نیزبه فکر کسب امتیاز باشند تا همچنان فاصله خود را با سایر مدعیان افزایش دهند.
این کارشناس فوتبال بیان کرد: البته ملوان با سرمایه‌گذاری مناسبی که از فصل گذشته انجام داده ، در فصل جاری نتایج بسیار خوبی را تاکنون کسب کرده و همه هواداران ملوان امیدوارند که همچنان مسئولان و مدیران باشگاه از تیم خود حمایت کرده تا این تیم در ادامه نیز نتایج خوبی را کسب کند.
هرندی اظهار کرد: به هرحال ملوانان اگر در بازی برابر قشقایی نیز امتیاز کسب کنند، فاصله این تیم با سابر مدعیان حفظ خواهد شد که این منوط به پیروزی ملوانان در بازهای خانگی است که اگر این امر اتفاق بیفتد، می‌توان ملوان را جدی‌ترین تیم برای کسب مقام قهرمانی و صعود به لیگ برتر دانست.
وی که سالها به عنوان سرمربی تیمهای گیلان را در لیگ‌های مختلف هدایت می‌کرد، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر تیم قشقایی شیراز نیز مترصد کسب امتیاز و همچنین کسب پیروزی برابر ملوان است تا این تیم ، اولین شکست را در فصل جاری به نماینده گیلان تحمیل کند و به همین دلیل کادرفنی ملوان باید در این بازی، باهوش‌تر عمل کند.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تا پایان هفته نوزدهم رقابتهای لیگ دسته اول کشور با کسب 43 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم قشقایی شیراز نیز با 25 امتیاز در مکان یازدهم قرار گرفته است.
در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان ، 18 تیم دریک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که تیمهای ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.
برچسب‌ها
فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/324206/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، 31 فروردین 1403

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

با کودک مثل خودش صحبت کنید

غیور مردان بوشهری در بِستر غیور زنان بوشهری شکوفا شدند

ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه

شناسایی 3 تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر

همایش پاکیاران و تفکیک زباله از مبدا در رشت

اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است

این شعر زیبا از دختر شیرین زبان را از دست ندهید

ایرانی‌ترین غیرایرانی

اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان

لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید

پلنگ ایرانی در قاب دوربین‌های تله ای رودبار

غافلگیری سارق حین سرقت در رشت

دل دوستان شکستی، بر دشمنان نشستی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

بهره برداری از 14 پروژه اجرای طرح هادی در رودسر

کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت

هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری

برخورداری 48 روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی

عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد

ثبت تصاویر پلنگ ایرانی در جنوب گیلان

با ما منشین اگر نه بدنام شوی

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

بیش از 13 کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد

آسمان مال من است

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

راه‌یابی ملی‌پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا

اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه

ثبت تصویر پلنگ ایرانی در مناطق جنگلی رودبار

منطقه زیبای پامنار خوزستان

شعر خوانی زیبای باران نیکراه

کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟

زمین گرد است!

انسداد 29 محور شریانی و غیر شریانی کشور

بهار در ارتفاعات گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان: 75 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد

حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز

٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند

احتمال وقوع سیل در این سه استان

ماجرای تنبیه بدنی وحشتناک دانش‌ آموز مرزن‌ آبادی

نشای برنج در شهرستان فومن آغاز شد

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان