نسیم گیلان

آخرين مطالب

افزایش فاصله تیم فوتبال شهرداری آستارا با صدرنشینان لیگ ورزشي

افزایش فاصله تیم فوتبال شهرداری آستارا با صدرنشینان لیگ
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان -

نسیم گیلان


به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرداری آستارا در هفته هشتم این رقابتها در یک دیدار خانگی و در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی تیم سایپا تهران به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت تا یک تساوی خانگی دیگر در کارنامه این تیم ثبت شود.
البته بارش شدید باران و لغزندگی زمین باعث شد تا شهرداری آستارا نتواند بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد و این تیم به همراه سایپا، یک بازی سرد و کسل کننده را از خود به نمایش گذاشتند
به هرحال تیم شهرداری آستارا در هفته هشتم و در یک بازی خانگی به نتیجه مساوی دست یافت تا با این تساوی، فاصله‌اش با تیمهای صدرجدولی افزایش یابد و از سوی دیگر در نیمه دوم جدول رده‌بندی قرار گیرد.
تیم شهرداری آستارا که برای دومین فصل متوالی در رقابتهای لیگ دسته اول کشور حضور یافته، فصل قبل و در اولین حضورش در این لیگ، در دور رفت نتایج درخشانی را کسب کرد و در پایان نیز عنوان قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص داد.
این تیم در پایان دور رفت رقابتهای فصل گذشته با توجه به حضور تیمهای قدرتمند و با سابقه، توانست نتایج ارزنده‌ای را کسب کند و با پیروزی‌های متوالی ، صدر جدول را در اختیار گرفت تا پدیده دور رفت رقابتهای فصل گذشته شود.
اما در دور برگشت روند ناکامی‌های شهرداری آستارا شروع شد و این تیم به دلیل ضعف مدیریت و همچنین به دلیل مشکلات مالی، نتایج بسیار بدی را کسب و حتی تا آستانه سقوط پیش رفت اما در نهایت توانست سهمیه خود را حفظ کند.
مهمترین دلیل حفظ سهمیه تیم شهرداری آستارا در رقابتهای فصل گذشته، جمع‌آوری امتیازات بسیار مناسب این تیم در دور رفت بود که این امتیازات در پایان فصل مثمرثمر قرار گرفت تا شهرداری آستارا از خطر سقوط رهایی یابد.
البته تغییر در کادرفنی و جدا شدن چند بازیکن از این تیم باعث شد تا شهراری آستارا در نیم فصل دوم سال گذشته نتواند همانند نیم فصل اول قدرتمند ظاهر شود و در نهایت نیز در رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.
اما این تیم تاکنون در رقابتهای فصل جاری و تا پایان هفته هشتم، نتوانسته همانند فصل گذشته قدرتمند ظاهر شود و با سه پیروزی ، سه تساوی و 2 شکست ، 12 امتیاز کسب کرده و در رتبه نهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
با این وجود هم اینک فاصله این تیم با صدر جدول، 6 امتیاز است و اگر شهرداری آستارا نتواند در بازیهای باقیمانده تا پایان دور رفت، نتایج قابل قبولی را کسب کند، بی‌شک فاصله‌اش با صدر جدول افزایش بیشتری خواهد یافت.
از سوی دیگر با توجه به ندانشتن سرمایه گذار مالی ثابت برای تیمهای گیلانی ، به طور معمول این تیمها در دور برگشت با بحران مالی مواجه و مشکلات آنان آغاز خواهد شد که این امر در روند کسب نتایج این تیمها نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت.
گرچه شهرداری آستارا در فصل جاری فرشاد پیوس را که یک مربی باتجربه‌ای است را به خدمت گرفته و چند بازیکن موثز نیز جذب کرده، اما نتایج این تیم برای طرفدارانش راضی کننده نیست و به همین دلیل هم اینک طرفداران شهرداری آستارا نگرانند که این تیم در ادامه با بحران بیشتری مواجه شود.
به همن دلیل از هم اینک مسئولان این باشگاه باید دست به کار شوند و با ایجاد انگیزه مناسبو برطرف رکدن مشکلات، روحیه تیم را افزایش دهند تا شهرداری آستارا در سایر دیدارهای باقی‌مانده دور رفت، نتایج بهتری را کسب و به صدر جدول نزدیکتر شود.
این در حالی است که مدیران این باشگاه، باید شرایطی را فراهم کنند تا این تیم همانند سال گذشته در دور برگشت نیز دچار بحران مالی نشود تا کادرفنی و همچنین بازیکنان این تیم با خیالی آسوده در میدان حضور یابند تا با کسب نتایج قابل قبول، نه تنها فاصله خود با با تیمهای انتهای جدولی افزایش دهند، بلکه خود یکی از مدعیان لیگ باشند.

نسیم گیلان

تساوی خارج از خانه ملوان در اهواز
اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده گیلان در لیگ دسته اول کشور در هفته هشتم این مسابقات، در دیداری خارج از خانه در اهواز رو در روی تیم استقلال خوزستان قرار گرفت که در نهایت برابر میزبانش به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.
ملوانان که بر خلاف دیگر نماینده گیلان تاکنون توانسته‌اند نتایج خوبی را کسب و در صدر جدول قرار گیرند، در این بازی خارج از خانه نیز، میزبان قدرتمند خود را متوقف کردند و یک امتیاز از این دیدار کسب کردند تا با این تساوی، همچنان در صدر جدول قرار داشته باشند.
تیم ملوان که تاکنون بازهای خوبی را در فصل جاری لیگ دسته اول از خود به نمایش گذاشته، برابر استقلال خوزستان نیز بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت و گرچه در این بازی موفق به گلزنی نشد اما گلی نیز از خط دروازه این تیم عبور نکرد تا با کسب نتیجه مساوی، تنها تیم بی شکست رقابتهای لیگ دسته اول کشور باشد. 
تا پایان هفته هشتم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم ملوان بندرانزلی با کسب 18 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، شهرداری بندرآستارا نیز با کسب 12 امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، 18 تیم در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند که ملوان و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.
برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/312790/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه

مسافران گیلان و دغدغه‌ای که برچیده شد

صحبت های شنیدنی دکتر شکوری درباره ازدواج

استان ایلام مفتخر به حضور 6 هزار ایثارگر ارتشی است

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه سال 1403

برگزاری نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینى در جزیره کیش

نمایش انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 درسینما لبخند کیش

غزل سعدی: عاشقانه یا عارفانه؟

جزئیات دقیق درباره حمله به کنسولگری ایران در پاریس

اهالی این استان‌ ها از امروز منتظر بارش باران باشند

اهمیت مدح و ثنای الهی در جلد هشتم «طعم شیرین خدا»

اولین دوره مسابقات اسب دوانی گیلان برگزار شد

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، اول اردیبهشت 1403

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

گلایه مردم از ساخت تقاطع های غیرهمسطح در رشت

سبز شدن باغ‌های گیلان با سوغات کاشف السلطنه

آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

شب شعری با عنوان «وعده صادق» در شهرستان لاهیجان

راهپیمایی نمازگزاران درمحکومیت جنایات رژیم کودکش اسرائیل

چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه

پاکسازی محوطه پل تاریخی بلوردکان لنگرود

اراذل و اوباش آستارا دستگیر شدند

من پیر فنا بدم جوانم کردی

عکس/ اولین دوره مسابقات اسب‌دوانی گیلان برگزار شد

تو مثل منی برف...

گرامیداشت فرزندان گلکون کفن 2 شهرستان گیلان

دستگیری 6 نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا

دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار + فیلم

«تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»

محبت کردنشون خیلی جالبه

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا

پای «وعده صادق» روی نفس اسراییل/ امنیت خط قرمز ایرانی‌ها

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

«خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد

عملیات وعده صادق همینه پوشالی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل را در هم شکست

عملیات «وعده صادق» فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها نگذاشت

عملیات «وعده صادق»فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها باقی نگذاشت

خروش مردم لاهیجان در پی عملیات «وعده صادق»

راهپیمایی مردم لشت نشا در حمایت از عملیات «وعده صادق»

اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»

راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم گیلان در حمایت از مردم غزه

صحبت های شنیدنی دکتر انوشه

راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات «وعده صادق»

انسداد 25 محور شریانی و غیرشریانی در نواحی جنوبی کشور

«نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

مسیر رویایی در اشکورات گیلان