نسیم گیلان

آخرين مطالب

تداوم صدرنشینی ملوان ، افزایش فاصله شهرداری آستارا با صدر جدول ورزشي

تداوم صدرنشینی ملوان ، افزایش فاصله شهرداری آستارا با صدر جدول
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - رشت - با انجام هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول کشور، ملوان به روند صدرنشینی خود ادامه داد اما فاصله تیم شهرداری آستارا با صدر جدول افزایش یافت.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور عصر دوشنبه برگزار و تیم ملوان در یک دیدار خانگی مقابل تیم مس شهربابک پیروز میدان شد و شهرداری آستارا نیز در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم استقلال ملاثانی به نتیجه مسای بدون گل دست یافت.
با توجه به نتایج کسب شده در این هفته، تیم ملوان با پیروزی برابر مس شهربابک به روند صدرنشینی خود ادامه داد اما شهرداری بندرآستارا با توجه به کسب نتیجه مساوی و تصاحب یک امتیاز، فاصله‌اش با صدر جدول بیشتر شد.
صدر جدول در اختیار ملوانان
در چارچوب این رقابت ها، تیمهای فوتبال ملوان و مس شهربابک به میزبانی ملوان و در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ملوان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.
ملوانان در این دیدار نیز همانند سایر بازی‌ها قدرتمند ظاهر شده و در نیمه اول تیم برتر میدان بودند و بارها برای رسیدن به گل، از عمق خط دفاع حریف و از کناره‌ها، حملاتی را انجام دادند اما تیم مس شهربابک با یک بازی تدافعی، سعی در خنثی کردن حملات ملوان را داشت.
در نیمه دوم تیم ملوان خیلی زود به گل برتری رسید و در یک حمله که از عمق خط دفاع مس انجام شد، بازیکن ملوان در محوطه جریمه سرنگون شد که داور این بازی ضربه پنالتی اعلام کرد که این ضربه در نهایت به گل تبدیل شد.
پس از به ثمر رسیدن این گل، بازی به تعادل کشیده شد و ملوان تا حدی عقب نشست که این امر موجب شد تا تیم مس شهربابک چند موقعیت مناسب گلزنی به دست آورد که البته این فرصت‌ها تبدیل به گل نشد تا ملوان برنده این بازی باشد.
مازیار زارع سرمربی ملوان نیز در پایان این دیدار در خصوص عقب نشینی تیم خود اظهار کرد که به دلیل فاصله کم بازی ها، بازیکنان خسته هستند و شادابی لازم را ندارند و یکی از دلایل عقب‌نشینی نیز، همین امر است.
به هرحال ملوان در این دیدار سخت پیروز شد تا با برتری در این دیدار خانگی و کسب هر سه امتیاز این مسابقه، به روند صدرنشینی خود ادامه دهد و فاصله‌اش را با سایر رقبا افزایش دهد تا با خیالی آسوده‌تر، در بازی‌های آینده به میدان برود.
البته این دیدار حاشیه‌هایی نیز داشت که مهمترین آن، اعلام ضربه پنالتی به سود ملوان بود که کادرفنی و بازیکنان مس شهربابک به شدت به این ضربه پنالتی معترض بودند و اعتقاد داشتند که به هیچ وجه خطایی انجام نشده است.
تنها گل ملوان در دقیقه 48 و از روی یک ضربه پنالتی به دست آمد که اعلام این ضربه پنالتی از سوی داور این دیدار، باعث شد تا کادرفنی، نیمکت نشینان و بازیکنان مس شهربابک به اعلام این ضربه اعتراض کنند که این اعتراضات نیز، تا پایان بازی ادامه داشت.
پس از سپری شدن سه دقیقه از نیمه دوم، سجاد بازگیر بازیکن ملوان به همراه یکی از مدافعان تیم مس شهربابک در محوطه جریمه مس سرنگون شدند که علی بای داور این بازی، این برخورد را خطا تشخیص داد و یک ضربه پنالتی به سود ملوان اعلام کرد.
با اعلام این ضربه پنالتی از سوی علی بای که رقابتهای لیگ برتر را نیز قضاوت می کند، وحید رضایی سرمربی و سایر اعضای کادرفنی و همچنین بازیکنان مس شهربابک به اعلام این ضربه پنالتی اعتراض شدیدی داشتند که در نهایت نیز، داور به بازیکن و یکی از نیمکت نشینان تیم مس کارت زرد نشان داد.
پس از به ثمر رسیدن گل ملوان از روی نقطه پنالتی ، تا پایان بازی کادرفنی و بازیکنان مس شهربابک به تصمیمات گروه داوری این دیدار معترض بودند و بارها به نحوه قضاوت اعتراض داشتند که این اعتراضات در دقایق پایانی و همچنین در وقت‌های تلف شده شدت بیشتری گرفت.
پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی و پیروزی ملوان در این دیدار، تعدادی از اعضای کادرفنی به همراه تعدادی از بازیکنان مس شهربابک به دلیل اعتراض به نحوه قضاوت این مسابقه ، به سمت گروه داوری این دیدار رفتند که در نهایت با دخالت تعدادی از نیمکت نشینان مس و همچنین مسئولان برگزاری این بازی، این اعتراضات به اتمام رسید.

نسیم گیلان


تساوی خارج از خانه شهرداری آستارا
تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده گیلان در رقابت‌های لیگ دسته اول نیز در هفته هفتم این مسابقات در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم استقلال ملاثانی قرار گرفت که در نهایت برابر حریفش به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.
شهرداری آستارا که تاکنون نتایج قابل قبولی را در فصل جاری لیگ دسته اول کسب کرده، گرچه در این بازی خارج از خانه موفق به متوقف کردن میزبانش شد و یک امتیاز کسب کرد اما از صدر جدول فاصله گرفته و اختلاف امتیازش با ملوان صدرنشین به عدد 6 رسید.
با توجه به اینکه شهرداری آستارا فصل گذشته و در اولین حضورش در لیگ دسته اول کشور، عنوان نخست و قهرمانی دور رفت را کسب کرده بود، طرفداران این تیم امیدوارند که در فصل جاری نیز چنین اتفاقی رخ دهد و یاران فرشادپیوس در ادامه با کسب نتایج بهتر جزو صدرنشینان لیگ قرار گیرند.
با توجه به سپری شدن هفت هفته از رقابت های لیگ دسته اول، تاکنون ملوان با انجام بازی‌های قابل قبول و هجومی و همچنین کسب صد در صد امتیازات خانگی، صدرنشین لیگ است و یکی از مدعیان کسب قهرمانی فصل جاری این مسابقات بشمار می‌رود.
این در حالی است که طرفداران ملوان انتظار دارند که این تیم با هدایت کادرفنی بومی، تا انتهای لیگ، همچنان پر توان در سایر مسابقات حضور یافته و صدر جدول را از دست ندهد که به طور حتم، کادرفنی و بازیکنان ملوان نیز در فصل جاری، تفکر قهرمانی و صعود به لیگ برتر را در اندیشه دارند.
اما شهرداری آستارا که دومین حضورش را در لیگ دسته اول تجربه می‌کند، امیدوار است که طی هفته‌های آینده نتایج بهتری را همراه با سرمربی با تجربه‌اش کسب کند تا همچنان این نماینده گیلان نیز یکی از تیمهای مدعی لیگ فصل جاری باشد.
شهرداری آستارا فصل گذشته گرچه در پایان دور رفت عنوان نخست را کسب کرده بود اما در دور برگشت با وجود مشکلات مالی و تغییر در کادرفنی و جدایی چند بازیکن، تا آستانه سقوط پیش رفت اما در نهایت سهمیه خود را در لیگ حفظ کرد و در رقابتهای فصل جاری نیز طرفداران این تیم امیدوارند که مسئولان این باشگاه شرایطی را فراهم سازند تا شهرداری آستارا تا پایان مسابقات دغدغه‌ای نداشته باشد.
در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور (جام آزادگان) 18 تیم به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می‌پردازند که تیمهای ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.
برچسب‌ها
فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/310691/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، اول اردیبهشت 1403

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

گلایه مردم از ساخت تقاطع های غیرهمسطح در رشت

سبز شدن باغ‌های گیلان با سوغات کاشف السلطنه

آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

شب شعری با عنوان «وعده صادق» در شهرستان لاهیجان

راهپیمایی نمازگزاران درمحکومیت جنایات رژیم کودکش اسرائیل

چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه

پاکسازی محوطه پل تاریخی بلوردکان لنگرود

اراذل و اوباش آستارا دستگیر شدند

من پیر فنا بدم جوانم کردی

عکس/ اولین دوره مسابقات اسب‌دوانی گیلان برگزار شد

تو مثل منی برف...

گرامیداشت فرزندان گلکون کفن 2 شهرستان گیلان

دستگیری 6 نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا

دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار + فیلم

«تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»

محبت کردنشون خیلی جالبه

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا

پای «وعده صادق» روی نفس اسراییل/ امنیت خط قرمز ایرانی‌ها

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

«خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد

عملیات وعده صادق همینه پوشالی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل را در هم شکست

عملیات «وعده صادق» فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها نگذاشت

عملیات «وعده صادق»فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها باقی نگذاشت

خروش مردم لاهیجان در پی عملیات «وعده صادق»

راهپیمایی مردم لشت نشا در حمایت از عملیات «وعده صادق»

اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»

راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم گیلان در حمایت از مردم غزه

صحبت های شنیدنی دکتر انوشه

راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات «وعده صادق»

انسداد 25 محور شریانی و غیرشریانی در نواحی جنوبی کشور

«نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

مسیر رویایی در اشکورات گیلان

تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی

درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان

آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت

شعرخوانی زیبا از هوشنگ ابتهاج

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

ثبت تصاویر پلنگ ایرانی این بار در شهرستان رودبار

«سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد

«رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد