نسیم گیلان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/749453/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خورشیدگرفتگی 8 آپریل بر فراز رصدخانه ی La Silla واقع در شیلی

رزین قابل بازیافت، صنعت چاپ 3 ‌بعدی را متحول می‌کند

مردم برای کاهش خسارت سیلاب احتمالی همراهی کنند

حمایت از تولید و فعالان اقتصادی از اولویت های دستگاه قضایی است

بارش های گیلان نارنجی شد

واحدهای تولیدی راکد، نیاز به بررسی پژوهشی دارند

افتتاح 42 طرح مخابراتی در گیلان

بهره‌برداری از 42 پروژه مخابراتی گیلان

کشف 850 تن چای فاسد در رضوانشهر

رونمایی از پوستر جشنواره بانوان حریم رسالت به میزبانی استان گیلان

کشف 57 قلم اشیای عتیقه در لاهیجان

راه اندازی مجدد کمیسیون تغییر کاربری اراضی در گیلان

ویژه برنامه های ارتحال امام(ره) در مساجد و بقاع برگزیده گیلان برگزار می شود

برگزاری جشن میلاد آسمانی امام رضا(ع) در شهر رشت

داستانک/ بوی مادر

حکایت جالب از ضرب المثل کسی که خرش از پل گذشت یعنی چه؟

آن بر سر گنج است که چون نقطه به کنجی

دوئل عشقی دو مرد بر سر زن صیغه‌ ای، قربانی گرفت

موج جدید بارش‌ ها، از این روز آغاز خواهد شد

جزییات جدید درباره تعطیلی آخر هفته

زمان واریز یارانه نقدی اردیبهشت ماه

تولید هزار نانوحسگر روی یک دانه ماسه

850 تن چای فاسد در غرب گیلان کشف شد

کسب نشان طلای دختر گیلانی در پاراتکواندوی قهرمانی آسیا

4 شهر گیلان میزبان کاروان زیر سایه خورشید

داستانک/ بو مادر

ماجرای جنایت وحشتناک مرد دوزنه در جاده

طرح جدید ناسا برای ساخت اولین موتور هیبریدی-الکتریکی موشک

اینشتین در مورد منطقه عجیب اطراف سیاهچاله‌ها درست می‌گفت

با کریمان کارها دشوار نیست

نماینده صومعه‌سرا: مردم امامزاده ابراهیم بیش از یک ماه است در چادر زندگی می‌کنند/ ما گیلانی‌ها خدا نداریم؟!

پست برق 230 کیلو ولت رشت با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود

نمایشگاه کتاب دوحه میزبان رونمایی از مصحف مشهد رضوی

تأثیر مطالعه بر سلامت روان

تصویر روز ناسا؛ شفق شمالی آسمان

توزیع تخم نوغان تفریخ شده در آستارا

دولت سیزدهم به دنبال رفع ناترازی های برق است

از مشهد تا رشت طبیعت فراموش‌نشدنی، لحظاتی مملو از آرامش

(تصاویر) برداشت چای بهاره باغات املش

بهره برداری از بزرگترین شبکه برق گیلان در غرب رشت بزودی

جلوگیری از فعالیت یک دندانپزشکی غیرمجاز در رشت

شعر خوانی دختر شیرین زبان

شمارش معکوس برای افزایش مبلغ جرائم رانندگی

دهکده 8000 ساله راز بقا پس از بلایای طبیعی را فاش می‌کند

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه در گیلان

دوربین‌های کنترل هوشمند در نقاط مختلف گیلان نصب می‌شود

تا می‌توانید حسرت گذشته را نخورید و از گذشته عبرت بگیرید

جسد پسربچه 5 ساله بعد از 27 روز پیدا شد

دستگیری یک قاتل فراری در فرودگاه امام‌ خمینی

دختر عاشق، خودش را ربود تا اخاذی کند!